У сучасному світі, коли технології стрімко розвиваються, інтернет став місцем не тільки для розваг, але й для професійного та освітнього зростання. Щодня тисячі людей вирушають у віртуальні простори, щоб обмінюватися знаннями, ділитися досвідом та розвивати свої навички. Вебінари стали однією з найефективніших форм онлайн-навчання, що дозволяють учасникам отримувати актуальну інформацію безпосередньо від експертів у відповідних галузях.
У межах надання платних наукових послуг Бердянського державного педагогічного університету доктором педагогічних наук, професором кафедри прикладної психології та логопедії факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти Миколою Єфименком, було проведено вже сім вебінарів із циклу запланованих у розділі «Науково-практичні засади професійної діяльності спеціальних педагогів та практичних психологів».
Щомісяця відбуваються зустрічі із охочими дізнатися нову, корисну та цікаву інформацію. Першою темою, з якої розпочався цикл вебінарів Миколи Єфименка була «Ступалки-логос» ‒ нова унікальна методика професора Миколи Єфименка з поліпшення моторно-психо-мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Програма включала в себе ознайомлення з концептуальними основами використання потенціалу моторної сфери дітей в контексті покращення їхнього психічного стану, емоційного благополуччя та мовленнєвого розвитку; ознайомлення з 10 силовими кистьовими функціями тощо.
Наступною була тема «Синхронізація рухово-мовленнєвих координацій (СРМК) в поліпшенні психічного благополуччя і мовлення дітей дошкільного віку. У травні та вересні відбулась зустріч з теми «Педагогічна пальмістрія (наука про кисть, руку) в спеціальній педагогіці: діагностика та корекція психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами» (І та ІІ частини). У жовтні, листопаді та лютому продовжили наукові зустрічі з теми «Формування кистьових функцій дошкільників з особливими освітніми потребами ‒ фундамент поліпшення їх мозкової діяльності» (частина І (силові функції кисті) ‒ жовтень, частина ІІ (координаційні функції кисті) ‒ листопад, частина ІІІ (швидкісні функції кисті) ‒ лютий). Тематика вебінарів різна, але стосується одного ‒ поліпшення розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Після кожного заходу учасники мали змогу отримати сертифікат, тривалістю 6 годин/0,2 кредити ЄКТС та усі методичні матеріали, які допоможуть їм у подальшому.
Під час таких зустрічей професор поділився своїм великим досвідом, інсайтами та науковими напрацюваннями щодо сучасних викликів та можливостей у цій області. Він висвітлив актуальні тенденції та надав конкретні рекомендації, які можуть застосовуватися фахівцями у роботі із дітьми з ООП та у повсякденному житті.
Дякуємо усім дотичним до проведення цього заходу! Сподіваємось, що прослухана інформація була корисною та допоможе нашим здобувачам та усім присутнім у їх подальшій праці, адже вебінари ‒ це ключ доступу до знань та можливостей. Вдячні нашим учасникам та запрошуємо взяти участь у наступних наукових вебінарах.
За можливість навчати та навчатися дякуємо Збройним Силам України!
Віримо у Перемогу!
За матеріалами кафедри прикладної психології та логопедії