Від руху до кадру: синергія хореографії та відеографії

26 вересня 2024 року відбулася спільна бінарна лекція кандидатки педагогічних наук, завідувачки кафедри хореографії та фітнесу Юлії Тараненко з кандидатом філологічних наук, доцентом кафедри української мови і журналістики Романом Костромицьким із вибіркової освітньої компоненти «Створення танцювального відео» на тему: «Основи операторської роботи у танцювальному відео: особливості відеографії»  для здобувачів першого (бакалаврського) рівня 3 курсу спеціальності 024 Хореографія, здобувачів вищої освіти 4 курсу спеціальності 061 Журналістика та всіх охочих.

На початку лекції Юлія Тараненко провела психологічну хвилинку із застосуванням асоціативних карток «Джерело», познайомила присутніх зі спікерами лекції та планом. Далі розглядалися особливості ОК «Створення танцювального відео» та матеріали, пов’язані з кіно-танцем і роботою над створенням відео.

Цікавим, ґрунтовним, професійним розкриттям теми лекційного заняття стала доповідь Романа Костромицького. Учасники розглянули всі необхідні технічні аспекти для створення якісного творчого хореографічного відео: від освітлення, частоти кадрів, характеристик обладнання до етапів постобробки і багатьох інших цікавинок.

Наприкінці заняття організатори проваели рефлексію завдяки методу «Хмаринка слів», отримали відгуки учасників. Подякувала за цікаву бінарну лекцію кандидатка філологічних наук, доцентка, завідувачкиа кафедри української мови і журналістики Юлія Мельникова.

Слухачі лекції отримали відповіді на свої запитання і висловили ініціативу щодо створення спільного проєкту студентів спеціальності 024 Хореографія та 061 Журналістика.

Усіх, кому цікаво, але не мав нагоди відвідати лекцію, запрошуємо в віртуальний простір на сторінку YouTube за посиланням https://youtu.be/0NKyQ4pnRl8  .

Дякуємо за чудову синергію, корисну співпрацю та професійний підхід Юлії Тараненко і Роману Костромицькому.

За матеріалами кафедри хореографії та фітнесу

 й кафедри української мови і журналістики


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь