Дистанційне навчання очима учнів, студентів та вчителів

У межах Тижня педагогіки на факультеті психолого-педагогічного освіти та мистецтв відбувся інтерактивний онлайн-захід, присвячений досвіду організації та впровадження дистанційного навчання. Модерувала зустріч докторка педагогічних наук, професорка кафедри педагогіки Лариса Лісіна, а креативною продюсеркою виступила Анна Хацько.

Учасниками події стали представники всіх рівнів освітнього процесу – від молодших школярів до майбутніх педагогів і досвідчених учителів-практиків. Вони поділилися власним баченням та емоціями, презентувавши свої роздуми у форматі відеоінтерв’ю. Школярі розповіли про враження від навчання за комп’ютером, згадали улюблені онлайн-уроки та зізналися, що їм бракує живого спілкування з однокласниками й учителями. Студенти педагогічних спеціальностей поділилися досвідом адаптації до дистанційного формату, відзначили його гнучкість і доступ до ресурсів, водночас наголосивши на труднощах – зниженні мотивації, браку соціальної взаємодії та технічних проблемах. Учителі початкових класів окреслили виклики переходу до онлайн-навчання, звернули увагу на психологічні та технічні аспекти роботи й поділилися дієвими інструментами підтримки уваги дітей, серед яких Zoom, Google Classroom і Kahoot.

Захід мав інтерактивний характер: усі учасники висловлювали свої ідеї про те, яким вони бачать навчання майбутнього – інтерактивним, цікавим, безпечним і гнучким. Вони також дискутували, чи варто поєднувати онлайн та офлайн формати для досягнення найкращих результатів.

Підсумком зустрічі стало спільне переконання: майбутнє освіти полягає у гармонійному поєднанні традиційних і дистанційних методів, що дозволяє використати переваги кожного з них для створення цікавого, доступного та ефективного освітнього процесу.

За матеріалами кафедри педагогіки

Distance learning through the eyes of pupils, students, and teachers

As part of Pedagogy Week, the Faculty of Psychological and Pedagogical Education and Arts held an interactive online event dedicated to the experience of organizing and implementing distance learning. The meeting was moderated by Larisa Lisina, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor of the Department of Pedagogy, and Anna Khatsko acted as creative producer.

The event was attended by representatives of all levels of the educational process – from primary school pupils to future teachers and experienced teaching practitioners. They shared their own views and emotions, presenting their thoughts in a video interview format. Schoolchildren talked about their impressions of learning on the computer, recalled their favorite online lessons, and admitted that they miss live communication with their classmates and teachers. Students majoring in education shared their experiences of adapting to the remote format, noting its flexibility and access to resources, while also highlighting the difficulties – decreased motivation, lack of social interaction, and technical problems. Primary school teachers outlined the challenges of transitioning to online learning, drew attention to the psychological and technical aspects of their work, and shared effective tools for keeping children’s attention, including Zoom, Google Classroom, and Kahoot.

The event was interactive: all participants expressed their ideas about how they see the future of education – interactive, interesting, safe, and flexible. They also discussed whether it is worth combining online and offline formats to achieve the best results.

The meeting resulted in a common belief: the future of education lies in a harmonious combination of traditional and distance learning methods, allowing the advantages of each to be used to create an interesting, accessible, and effective educational process.

Based on materials from the Department of Pedagogy


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print