Академічна доброчесність під час написання наукових робіт – запорука якісного навчання

12 листопада 2020 року на платформі Zoom відбулася зустріч здобувачів першого рівня вищої освіти (41 група, спеціальність 013 Початкова освіта) з науковими керівницями курсових робіт доцентками катедри початкової освіти Ладою Чемоніною і Тетяною Ніконенко та ст. викладачкою Крістіною Петрик щодо обговорення питань написання курсових робіт в умовах Нової української школи, академічної доброчесності та антиплагіатних інтернет-ресурсів.

У процесі роботи було наголошено на використанні під час експериментального дослідження нових засобів, форм та методів навчання відповідно до Концепції «Нова українська школа», а також акцентовано увагу на те, що академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та наукових (творчих) досягнень.

Проаналізували, що вважається порушенням академічної доброчесності згідно пункту 4 статті 42 Закону України «Про освіту», познайомилися з «Положенням про академічну доброчесність у БДПУ».

У ході дискусії з’ясували, що в умовах сьогодення існує безліч програм за допомогою яких можна перевірити текст на досконалість та оригінальність написання в тому числі і безкоштовні версії. Звичайно, що кожна програма має свої певні недоліки, але цілком достатня, щоб перевірити роботу в домашніх умовах. Так, користуючись програмою Etxt Антиплагіат можна перевірити текст на оригінальність та отримати бажаний звіт.

За матеріалами катедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print