25 квітня на кафедрі біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету відбувсянауково-методичний семінар «Актуальні проблеми професійного самовдосконалення вчителя біології та основ здоров’я».
Актуальність цієї теми полягає в необхідності постійного вдосконалення методів навчання та врахуванні потреб сучасної НУШ для забезпечення якісної та ефективної освіти в галузі біології та основ здоров’я. Під час заходу було порушено важливі питання: самовдосконалення вчителя біології та основ здоров’я (доктор педагогічних наук, професор Світлана Хатунцева); актуальність тематики екологічних катастроф на уроках біології (доцент Віталій Гнатюк); особливості викладання систематики рослин у НУШ (доцент Наталя Пшенична); візуалізація, як ефективний метод викладення навчального матеріалу (ст. викладач Анастасія Єфімова); інвалідність як суспільна проблема еволюції суспільних поглядів на цю проблему (ст. викладач Ірина Расторгуєва) та інші. Жвавий інтерес у учасників семінару викликало питання використання здоров’язбережувальних технологій у роботі вчителя біології та основ здоров’я закладу загальної середньої освіти.
Під час заходу було наголошено, що особливості викладання систематики рослин в НУШ відображають важливість адаптації змісту та методики навчання до сучасних освітніх стандартів і потреб здобувачів освіти. Це включає розробку інтерактивних уроків, використання сучасних навчальних матеріалів, створення умов для практичного застосування отриманих знань, а також розвиток інтегрованих підходів до навчання біології.
Основна акцентуація в цій темі спрямована на такі ключові аспекти: професійне самовдосконалення вчителя біології та основ здоров’я, що включає в себе процес постійного підвищення кваліфікації, оволодіння новими методами викладання, адаптацію до змін у навчальних програмах та вимог сучасної освіти.
Учасники семінару взяли активну участь в анкетуванні, обговоренні, обмінюючись думками та досвідом щодо проблем професійного самовдосконалення, і отримали сертифікати (0,24 кредити ЄКТС). Було вислухано різноманітні погляди та запропоновано конструктивні рішення. Отже, науково-методичний семінар успішно проведений, відзначився активною участю учасників та високим рівнем наукової дискусії.













Доктор педагогічних наук, професор
кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації
Бердянського державного педагогічного університету
Світлана Хатунцева
Світлини з архіву кафедри