Дистанційна освіта: реалії сьогодення

Відбулася надзвичайно цікава зустріч викладачів та студентів кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету з кандидаткою педагогічних наук, доценткою кафедри освіти дорослих навчально-наукового інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, провідним фахівцем відділу банку тестових завдань та психометричного аналізу УЦОЯО Л.О. Кухар.

Під час вебінару активно обговорювались питання використання сучасних технологій в системі перепідготовки та підвищення кваліфікації вчителів в сучасних реаліях. Студенти дізналися про те, як ефективно працювати дистанційно в сучасних реаліях, як правильно спланувати роботу, отримали слушні поради щодо створення тестів і тестових завдань, як вибрати зручну платформу для роботи тощо.

Також учасники заходу змогли детально ознайомитися з навчальним посібником, співавтором якого є Л.О. Кухар.  (Використання сучасних інформаційних технологій в системі перепідготовки та підвищення кваліфікації вчителів / за ред. проф. В.П. Сергієнка / Л.Г. Гаврілова, Л.О. Кухар, О.М. Мельник: Навчально-методичний посібник – Київ: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2021. – 308 с.).

Наприкінці зустрічі викладачі і здобувачі вищої освіти мали можливість поставити Людмилі Олександрівні Кухар питання та отримали ґрунтовні відповіді. Дякуємо Людмилі Олександрівні за пізнавальний івент, інтелектуальну комунікацію, інноваційність і практичну користь!

Щиро дякуємо колективу кафедри педагогіки БДПУ за можливість долучитися до обговорення актуальних питань освіти і науки. Такі зустрічі сприяють інтеграції теоретичної та практичної складових підготовки майбутніх фахівців та забезпечують їх методичну підготовку.

Доктор педагогічних наук, професор

кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

Бердянського державного педагогічного університету

Хатунцева С.М.

Світлини з архіву кафедри


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print