Вітаємо студента 2 курсу 22 групи факультету фізико-математичної і технологічної освіти Сергія Шелухіна з перемогою (ІІ місце) у Національному турі міжнародного конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище 2015» за роботу «Дидактичний матеріал «Правила екологічного етикету для дітей».
Нині нікого не доводиться переконувати в тому, що людство впритул зіткнулося з глобальною екологічною кризою, а проблема ця потребує всесвітнього вирішення.
Сучасний етап розвитку системи освіти в Україні характеризується освітніми інноваціями, спрямованими на збереження досягнень минулого і, водночас, на модернізацію системи освіти відповідно до вимог часу, новітніх надбань науки, культури і соціальної практики. Характерною особливістю цього періоду розвитку педагогічної освіти є пошук нового змісту, нових форм, методів і засобів навчання, виховання й управління; розгортання широкої експериментальної роботи, спрямованої на впровадження освітніх інновацій на засадах сучасної філософії освіти, яка суттєво відрізняється від попередньої.
Саме тому особливого розвитку набувають проекти екологічного та енергетичного спрямування. Конкурс «Енергія і середовище» в Україні в 2014–2015 навчальному році є Національним туром Міжнародного конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище», що проводиться в рамках міжнародної освітньої програми SPARE та всесвітньої декади ООН «Освіта для сталого розвитку» за підтримки Норвезького товариства охорони природи і INFORSE Europe (Європейська мережа розвитку сталої енергетики). У цьому році конкурс проходив під гаслом: Енергоефективність – найбільш велике, чисте та дешеве джерело енергії.
Сергій Шелухін отримує перемогу в конкурсах проектів вже не перший раз. Його проекти Книга-пазл «Екологічні поради малюкам», Казка «Все буде добре», Електронна гра брейн-ринг «Споживаймо енергію розумно» неодноразово ставали лауреатами конкурсів та фестивалів.
Як зазначає Сергій: «Починаючи з раннього дитинства, варто закладати міцний фундамент дитячої любові до навколишнього середовища, розвивати естетичне відчуття світу природи, формувати навички культурної природодоцільної поведінки у довкіллі. Родинне та суспільне виховання буде вважатися ефективним тоді, коли екологічний розвиток дитини характеризуватиметься його здатністю реагувати на красу природи, відчувати свою відповідальність за неї, бажати та мати дієву готовність її поліпшити».
Побажаємо Сергію подальших творчих та наукових здобутків!
Яна Сичікова,
заступник декана ФФМТО
Світлини з архіву факультету