Гостьова лекція-пресконференція: зв’язок теорії і практики

Одним із позитивних і результативних моментів дистанційного навчання є можливість запросити для участі в аудиторних заняттях практиків. Так, 18 лютого для здобувачів освіти другого курсу спеціальності 024 Хореографія в рамках вивчення освітньої компоненти «Теорія і методика роботи з хореографічним колективом» було проведено лекцію на тему «Організація освітнього процесу в хореографічному колективі», яка була проведена у формі пресконференції із запрошенням роботодавців та хореографів-практиків.

Викладач дисципліни Олена Мартиненко залучила до дискусії чотирьох спікерів: роботодавця, члена робочої програми, директора Центру дитячої та юнацької творчості Олега Балабана; роботодавця, художнього керівника муніципального театру танцю м. Запоріжжя, заслужену працівницю культури України Ларису Нєвєрову; керівника зразкового ансамблю сучасного танцю Модерн Данс «Стиль» м. Запоріжжя, випускницю БДПУ Любов Щербину; керівника хореографічної студії сучасного танцю «Ю-ДЕНС» КПНЗ м. Дніпро Центру позашкільної освіти № 1, здобувачку ІІ курсу вищої освіти спеціальності «Середня освіта (Хореографія) БДПУ Світлану Тарасевич.

До початку пари здобувачі вищої освіти мали змогу ознайомитися зі змістом лекції на освітній платформі БДПУ MOODLE задля розуміння основних моментів організації освітнього процесу в хореографічному колективі. У процесі дискусії майбутні фахівці дізналися про основні вимоги, які висувають роботодавці до керівників хореографічних колективів та виконавців (О.Балабан, Л. Нєвєрова), ознайомилися зі специфікою організації роботи в колективах державної форми власності (театр танцю – Л. Нєвєрова, позашкільна установа – С. Тарасевич) та приватних хореографічних школах (Л. Щербина), дізналися про важливі якості керівника хореографічного колективу, його посадові інструкції тощо.

Студенти продемонстрували декілька власно розроблених проєктів своїх майбутніх колективів, зроблених за допомогою електронних проєкції та презентації і мали можливість отримати оцінку їх реальності та успішності від хореографів-практиків.

Спілкування між спікерами та студентами пройшло у жвавій, невимушеній обстановці. Головний посилом від спікерів було розуміння значущості професії хореографа, за яким стоїть майбутнє дитини, любов до педагогічної та творчої діяльності, розуміння ким ти бачиш себе по закінченню ЗВО і які тобі потрібні знання для того, щоб ти був успішним в своїй справі.

На разі, планується запрошення методистів позашкільних установ для розкриття теми планування роботи керівника хореографічного колективу та особливостей роботи над створенням навчальних програм, а також психолога щодо окреслення особливостей психічного та фізичного розвитку здобувачів позашкільної освіти різного віку з метою їх урахування керівником колективу в освітньому процесі.

Олена Мартиненко,

завідувачка кафедри теорії та

методики навчання мистецьких дисциплін


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print