Інноваційні підходи до викладання сучасного сценічного танцю у ЗВО

9 грудня 2022 року відбувся комплексний кваліфікаційний іспит здобувачів другого рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія) денної форми навчання.


Освітній процес у магістратурі спрямовано на формування особистості, яка здатна творчо, на професійному рівні вирішувати освітні та виховні завдання в умовах формування і розвитку української державності та національної системи освіти, сприяння виведенню її на рівень міжнародних критеріїв і стандартів; особистості викладача, який вдало адаптується в умовах сьогодення, прагне до постійного пошуку нових форм і методів роботи, інноваційних підходів.
Під час підсумкової атестації «Комплексний кваліфікаційний іспит з практикумом» магістри денної форми навчання продемонстрували високий рівень підготовки та володіння професійними компетентностями. Іспит мав комплексний характер і передбачав виявлення знань з теорії та методики роботи з хореографічним колективом сучасного танцю, теорії та методики викладання сучасного сценічного танцю у ЗВО та вмінь їх використовувати в практичній діяльності, захист конспекту практичного заняття з дисципліни «Теорія і методика викладання сучасного сценічного танцю» і показ фрагменту цього заняття зі здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (відеоформат).
У процесі презентації фрагментів практичних занять і захисту розроблених конспектів магістри продемонстрували апробовані освітні інновації, які є актуальними в умовах сьогодення. Хочемо відзначити грамотність і правильність побудови заняття зі студентами-хореографами, інноваційність підходів, цифрову компетентність майбутніх магістрів.

Бровченко Вікторія застосувала інтернаціональний підхід, опрацювавши практичне заняття з танцівниками-студентами із різних країн. Відповідно заняття було проведено двома мовами (англійською й українською) для сприйняття та засвоєння інформації. Також Вікторія занурилась у сучасний танець як шлях до власного індивідуального стилю танцівника, що розширило спектр вправ під час роботи над темою «Імпровізація на уроці джаз-модерн танцю».

Посилання для перегляду : https://youtu.be/bEUJh43inHs


Новий підхід до вивчення та закріплення танцювальних комбінацій запропонувала Безумова Ольга, спрямувавши практичну діяльність на розвиток особистої сторінки в Instagram, що є популярним, актуальним і цікавим здобувачам І рівня вищої освіти. Таке засвоєння та закріплення танцювальних комбінацій охоплює міждисциплінарний підхід, що сприяє розвитку технологічних інформаційних компетентностей.

Посилання для перегляду : https://youtu.be/Ww5QoCJ_RAI


Кузьменко Ярослава наголосила на важливості інтегративного підходу в поєднанні структурних частин уроку джаз-модерн танцю та напрямів фітнесу, що на часі набуває популярності та має позитивний вплив на студентів-хореографів під час дистанційної форми набуття практичних умінь і навичок. Крім того, це сприяє міждисциплінарним зв’язкам і всебічного розвитку особистості хореографа.

Посилання для перегляду : https://youtu.be/w9VZR5HHacs


Використання цифрових технологій, різних сервісів та освітніх онлайн-ресурсів – важлива складова професійної підготовки майбутніх фахівців, на яку звернула увагу Гладських Владислава. Розвиток уяви, фантазії, творчого мислення на її занятті починається з роботи з Google-ресурсів «Storytellers» та «Padlet» (цифрова компетентність), що переходить до імпровізації – відтворення історій мовою тіла.

Посилання для перегляду : https://youtu.be/uiEaLa7MqeE


Хочемо відзначити інноваційний підхід для створення танцювальних етюдів на уроці джаз-модерн танцю в форматі онлайн, запропонований Ткаченком Олександром. Це відбувається на практичному занятті шляхом ознайомлення з етапами створення кліпу та колективною роботою студентів над цим. Охоплюючи і практичне заняття, і самостійну роботу з однієї теми, здобувачі І рівня вищої освіти набувають компетентностей, актуальних нині.

Посилання для перегляду : https://youtu.be/5ZTW30kAeqI


Тарасевич Світлана пропонує урізноманітнити вправи для розвитку рухливості хребта шляхом вивчення комбінації та її виконання під вірш Павла Тичини «Не бував ти у наших краях» з бандурою на фоні з додаванням імпровізації з метою національно-патріотичного виховання на заняттях із сучасного танцю.

Посилання для перегляду : https://youtu.be/f7VjPLNhwkw


Інноваційні підходи до викладання сучасного сценічного танцю в закладах вищої освіти – шлях до підвищення професіоналізму та попиту на ринку праці. Приємно бачити зростання здобувачів ІІ рівня вищої освіти та високий рівень їх професійної майстерності під час підсумкової атестації.

За матеріалами кафедри ТМНМД


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print