Кар`єрне зростання сучасних педагогів в умовах зміненої реальності

Сучасні умови роботи, а саме організація освітнього процесу із застосуванням дистанційних технологій передбачає нові форми взаємодії зі студентами.

Так, для здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта організовано серію воркшопів «Кар’єрне зростання сучасних педагогів в умовах зміненої реальності», метою яких було показати майбутнім педагогам, як можна досягти значного успіху не тільки в нашій країні, а й за кордоном. Модераторами заходів були докторка педагогічних наук, професорка, декан факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Людмила Коваль та кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри початкової освіти Марина Нестеренко. Студенти познайомилися з цікавими творчими людьми, вчителями-практиками, які продемонстрували власні успішні кейси педагогічної карєри.
Так, 4 жовтня відбулася зустріч із Ольгою Єременко, учителькою початкової школи з м. Миколаєва (стаж роботи 12 років), яка об’єднала навколо себе потужну спільноту освітян. Із персональної сторінки профілю пані Ольги в соціальній мережі Instagram виріс у майже 15-тисячний блог із унікальним педагогічним контентом: методичні поради колегам, рекомендації батькам, відкриті обговорення гострих учительських питань, презентацією авторського досвіду роботи в НУШ з усіма його романтичними та неприємними моментами. Кожен підписник може знайти і відповідь, і підтримку в складній професійній ситуації. Ольга Володимирівна – авторка понад 150 корисних дописів! Крім того, педагогиня є постійною журналісткою Національної платформи «Всеосвіта» та активно співпрацює з видавництвами «Генеза» й «Оріон». Другий воркшоп 12 жовтня провів Олексій Бородін, учитель 1-А класу ліцею«Софія», престижного закладу освіти в місті Києві, студент факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв БДПУ. За три роки педагогічної діяльності він узяв участь майже в 40 різноманітних активних заходах: тематичних онлайн-курсах, різнопланових тренінгах; виступав спікером на Всеукраїнських конференціях, освітніх фестивалях і круглих столах. Коло його інтересів у неформальній освіті – інклюзія, інноваційні технології, STEM-підхід, розвиток цифрових навичок учителя, психологічна підтримка дітей в умовах війни тощо. У 2022 році Олексій Бородін заснував Громадську організацію «Діти – покоління майбутнього». Це команда однодумців, яка провадить свою діяльність у сфері надання благодійної та гуманітарної допомоги дітям із особливими освітніми потребами, які опинилися в складній життєвій ситуації. На воркшопі говорили про роботу за покликанням у приватному закладі освіти, будні педагога-чоловіка з першачками та діяльність громадської організації. Заключний захід відбувся 26 жовтня. Гостем був також студент спеціальності 013 Початкова освіта Артем Дудка, який працює в Запорізькій ЗОШ І-ІІІ ступенів № 75.Пан Артем є засновником Громадської організації «Освіта без умов», яка займається наданням послуг у сфері неформальної освіти. Він був координатором декількох конференцій EdCamp, програми STEAM-camp Zaporizhia від компанії Метінвест та багато інших. Варто сказати про те, що вони дозволяють молодому педагогу подорожувати всією Україною і вивчативпровадження кращих освітніх практик Фінляндії, Німеччини, США. Усі зустрічі проходили в форматі інтервю, що давало можливість залучити здобувачів денної та заочної форм навчання (щоразу більше 100 учасників). Наприкінці традиційно підводилися підсумки, які узагальнювали філософію педагогічного досвіду та бліц-опитування, що особливо подобалося учасникам зум-конференції.
Здобувачі вищої освіти задоволені можливістю поспілкуватися з сучасними педагогами, які намагаються ефективно поєднати вчительську діяльність із громадською активністю, що сприяє професійному зростанню. Сподіваємося, що такі зустрічі мотивуватимутьмайбутніх учителів початкової школи до кар’єрного зростання.

За матеріалами кафедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print