ЛІДЕРСТВО В ОСВІТІ / АБО ВЧИТЕЛІ МАЙБУТНЬОГО

З 13 по 17 квітня цього року завідувачка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Катерина Петровська взяла участь у семінарі-форумі Liberal arts. Це інтелектуальна платформа для зустрічі, діалогу й співпраці вчителів майбутнього, які приймають виклики сучасності та підтримують модель “навчання впродовж життя”.

З 2017 року в Україні серію відкритих форумів для вчителів про лідерство в освіті та розвиток цілісної особистості ініціювала та щорічно проводить Українська академія лідерства.

#LA_ULA Українська Академія Лідерства – це 10-місячна освітня програма розвитку для випускників шкіл віком від 16 до 18 років. Програма допомагає молоді знайти своє призначення, пізнати країну та світ, усвідомлено обрати майбутню професію та розкрити лідерські якості. Подробиці на офіційному сайті академії: ual.ua.

Упродовж 5 днів онлайн-зустрічей обговорювалися питання, що є наразі, в реаліях дистанційного навчання, дуже актуальними:  суспільні виклики в новій онлайн-реальності; із якими викликами стикнулися вчителі в новій онлайн-реальності?; сила команди, лайфхаки як працювати з командою; мистецтво рефлексій, як здобути та не втратити зв’язок з учнями; нові освітні рішення; в яких мережах ловити підлітків? тощо.

Лекції та робота в групах проходила у додаткуZoom. Команда проєкту працювала злагоджено як в технічному, так і в організаційному плані.Модератори та спікери (Орися Демська, Любомир Шимків, Яна Козаченко та ін.) на відмінно виконали свою місію. Цінною стала така форма роботи як  читання та обговорення текстів (Читання як досвід), коли ми мали можливість обговорити, поділитися власними думками та почуттями щодо прочитаних уривків із роману Альбера Камю «Чума». Також корисним було поспілкуватися з співзасновником та керівником студії онлайн-освіти EdEra, консультантом та експертом з дистанційного навчання, координатором проектів ОБСЄ Україна Іллею Філіповим.

Участь у форумі дала можливість поділитися досвідом організації дистанційного навчання у нашому університеті, отримати відповіді на ті питання, які турбують кожного викладача, вчителя долученого до цього процесу.

Катерина ПЕТРОВСЬКА, доцентка, завідувачка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти, к.пед.н.,доцент


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print