Налаштовуємося на позитив

Професія педагога вимагає від людини багато енергії, що часто призводить до емоційного виснаження. Тому важливо навчити майбутнього вихователя умінню відновлювати, накопичувати свої душевні сили та ділитися ними з іншими. Цій складній справі спробувала навчити студентів магістрантка Тетяна Константінова під час тренінгу «Синдром емоційного вигорання». Вправи на дихання, релаксацію, розвиток власної значущості допомогли студентам опанувати різні засоби профілактики емоційного вигорання: визначення короткострокових і довгострокових цілей; використання "тайм-аутів"; відхід від непотрібної конкуренції; підтримання гарної фізичної форми, дотримання здорового способу життя; розподіл навантаження; переключення з одного виду діяльності на інший та багато інших.

Про позитивний вплив таких заходів на емоційний стан студентів свідчила їх відкритість, щирі висловлювання та слова подяки тренеру.

Новорічний настрій студенти виявили під час художніх конкурсів. Конкурс «Художник від слова «худо» показав, що художник походить від слова «прекрасно». Учасники не маючи змоги, за умовами конкурсу, побачити малюнок попереднього гравця продовжували сюжет. Усі зображення нагадували зимову казку. Оригінальність, фантазію виявили майбутні вихователі створюючи сюжетний малюнок за декількома словами, які здавалося б поєднати в одне ціле неможливо (хлопчик, гелікоптер, лісова галявина – «Візьми мене з собою»; лялька, машина, собака, Вовчик – «Правила дорожнього руху»; сонце, дерево, річка, дідусь – «Ранок» та інші).

Останній штрих до святкового настрою додав конкурс «Бантики». Дівчата продемонстрували винахідливість у використанні цього аксесуару. Він був скрізь: на капелюшкові, сорочці, взутті, сукні, волоссі. Тепер з впевненістю можна сказати, що майбутні педагоги зможуть розкрити своїм вихованцям таємниці банта, сформують у них естетичний смак, бажання бути елегантними.

Лариса Зайцева,

доктор педагогічних наук, професор,
завідувач кафедри дошкільної освіти

Фото з архіву кафедри


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print