23 листопада 2021 року викладачі кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін та здобувачі освіти спеціальності «Хореографія» взяли участь у Всеукраїнському семінарі-практикумі «Інноваційні технології в сучасному освітньому просторі», організованому Львівським національним університетом імені Івана Франка, Комунальним закладом Львівської обласної ради «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича».
Під час семінару висвітлювалися актуальні питання інклюзивного навчання хореографії та музики в закладах освіти з позиції наукових розвідок та практичних напрацювань. Спікерами хореографічного вектору семінару «Особливості організації та проведення танцювально-рухової терапії для дітей з особливими потребами» виступили викладачі ЗВО та педагогічних коледжів України, вчителі хореографії та ритміки в ЗЗСО, керівники танцювальних гуртків, викладачі хореографічних дисциплін дитячих музичних шкіл, танцювально-рухові психотерапевти, психологи, волонтери.
Від Бердянського державного педагогічного університету була представлена бінарна доповідь на тему «Особливості роботи вчителя хореографії з учнями з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти»,яку підготувала завідувачка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Олена Мартиненко разом з випускницею спеціальності 024 «Хореографія», вчителькою хореографії Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №24» м. Дніпро Яною Кричевською.
Доповідачі окреслили особливості підготовки майбутніх учителів хореографії, керівників хореографічних колективів в умовах впровадження інклюзивної освіти в рамках реалізації ОПП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес» та «Хореографія», висвітлили досвід залучення випускників спеціальності до проведення практичних занять з ОК «ТМ роботи з хореографічним колективом», «Шкільний курс хореографії», які розкривають питання навчання хореографії дітей з особливими освітніми потребами. Яна Кричевська поділилася методичними порадами щодо роботи з учнями, які мають різні діагнози, розкрила ефективні методи роботи, презентувала нестандартний підхід до проєктування уроку хореографії, визначила роль асистента вчителя та поділилася результатами роботи, яких набула в практиці дворічної праці вчителем хореографії в інклюзивному класі.
Користуючись нагодою, Олена Мартиненко запросила керівників хореографічних колективів взяти участь у ІІ Регіональному фестивалі-конкурсі для дітей з особливими освітніми потребами «Майбутнє країни в долонях дитини» в різних номінаціях («Вокальне мистецтво», «Інструментальне мистецтво», «Хореографічне мистецтво», «Театральне мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Декоративно-прикладне мистецтво»), який традиційно проводиться кафедрою теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Бердянського державного педагогічного університету.
Олена Мартиненко, завідувачка кафедри ТМНМД