Викладачі кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету активно оволодівають новими вміннями та навичками та заохочують здобувачів вищої освіти до участі у різноманітних вебінарах, тренінгах, семінарах, воркшопах.
Сучасні інтерактивні методики роботи зі здобувачами освіти актуальні не тільки в умовах дистанційного навчання, а й у повсякденній педагогічній роботі.
Впродовж 2019-2020 навчального року викладачі кафедри та студенти освітньо-професійних програм «Здоров’я людини. Фізична реабілітація», «Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація» стали учасниками семінарів та майстер класів, які були присвячені особливостям роботи з інтерактивними інструментами в онлайн-освіті.
Світлана Хатунцева взяла участь у вебінарі «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу», де обговорювалися питання групової роботи та використання корисних інтернет-ресурсів, проблеми створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів, використання сервісу Zoom, приклади застосування онлайн-ресурсів під час дистанційного навчання.
Наталя Пшенична стала учасником ряду семінарів та майстер-класів щодо особливостей роботи з інтерактивними інструментами в онлайн-освіті, створення та використання тестових завдань, інтернет-ресурсів для зворотнього зв’язку зі здобувачами освіти, інструментів Google для дистанційної роботи, електронних книг, інтелект-карт, інтерактивних плакатів, інтерактивних робочих аркушів, стрічок часу, квест-кімнат, дидактичних ігор тощо (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScZ0v14kfBov7g-1v7_TkPtzQASTt4xQxkCbFpcUHOPyHA42A/viewform).
Світлана Кара взяла участь у веб-конференції «Природничі науки: навчаємо дистанційно» (https://naurok.com.ua/conference/nature), де було актуалізовано питання як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію зі студентами в умовах карантину.
Світлана Книш під час дистанційного інтерактивного навчання звернула увагу на основні освітні онлайн-ресурси та обговорила зі студентами особливості ключових вправ та взаємодії, актуальних під час дистанційної роботи. Надзвичайно цікавим для майбутніх вчителів-реабілітологів виявився вебінар «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами», де було визначено роль диференційованого підходу у дистанційному навчанні дітей з особливими освітніми потребами, корекційно-розвиткові вправи для занять разом із родиною.
Здобуті навички роблять процес навчання більш цікавим та сучасним, і безумовно, мають передаватися молодому поколінню, адже неформальна освіта є одним із напрямів професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців, позитивно впливає на формування загальних і фахових компетентностей. Успішне проходження навчальних курсів, вебінарів у межах певних навчальних дисциплін може бути враховане здобувачам вищої освіти згідно з порядком зарахування результатів навчання, отриманих у неформальній та інформальній освіті, про що зазначено в Положенні про організацію освітнього процесу в Бердянському державному педагогічному університеті.
Тож, прискорення інноваційності освітнього процесу зумовлюють підготовку таких педагогів, які були б готові до професійного самовдосконалення протягом життя.