Немає перешкод для тих, хто прагне розвиватися

Складна епідеміологічна ситуація в світі не є суттєвою перепоною для викладачів, які мають на меті вивчати європейський досвід з професійної підготовки фахівців різного профілю. Так, професорка катедри початкової освіти Людмила Коваль і старша викладачка Марина Нестеренко завершили дистанційне науково-педагогічне стажування «Едукація та індивідуалізація в закладах освіти» (досвід Wyższa SzkołaTechniczna w Katowicach) в м. Катовіце, Республіка Польща, яке тривало з 15 січня по 26 вересня 2020 р.

Стажування передбачало опанування шести модулів теоретичного змісту, перегляд відеофрагментів і відпрацювання практичних навичок реалізації інноваційних технологій у Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach, а також виконання індивідуального навчально-пошукового завдання. План роботи включав, зокрема, участь у науково-методичному семінарі «Теорія і практика індивідуалізації навчання» та в Міжнародній науковій конференції «Роль інформації та технологій в побудові посткоронавірусного світу», де Людмила Коваль виступила з доповіддю «Оновлення професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в контексті впровадження ідей педагогіки співпраці», а Марина Нестеренко представила доповідь «Реалізація наукових підходів ефективної професійної підготовки майбутніх учителів інформатики в початковій школі в умовах дистанційного освітнього процесу».

Результатом такої плідної діяльності стали сучасні знання викладачів катедри початкової освіти, креативні плани з упровадження фрагментів польської вищої освіти на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв, а також індивідуальні розділи в колективній монографії, яка буде опублікована в закладі вищої освіти, який виступав базою стажування.

За матеріалами катедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print