Підсумкова атестація здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальностей 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія)

11-12 червня 2024 року відбулася підсумкова атестація здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальностей 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія). Кожна зі спеціальностей мала свої особливості змісту програми іспиту та передбачала різний підхід до підтвердження набуття здобувачами загальних та фахових компетентностей згідно освітньо-професійних програм.

Комісію підсумкової атестації для обох спеціальностей очолила керівниця відділу освіти виконкому Бердянської міської ради Запорізької області, старша викладачка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Тетяна Фурманова. У складі комісії працювали старші викладачі кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Руслан Павленко та Наталя Кривунь, які відповідали за оцінювання здобувачів спеціальності 024 Хореографія, та старша викладачка кафедри теорії та методики фізичного виховання факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини Юлія Митяненко і старший викладачі кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Руслан Павленко, які працювали в складі комісії підсумкової атестації спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія).

Програма ПА для здобувачів спеціальності 024 Хореографія мала на меті виявити рівень сформованості загальних та фахових компетенцій у здобувачів, перевірку рівня засвоєння підсумкових результатів навчання, визначених в ОПП «Хореографія» з дисциплін циклу професійної підготовки для подальшого здійснення професійної діяльності майбутніх фахівців хореографії.

Теоретичний компонент програми бувспрямований на виявлення рівня засвоєних знань майбутніх фахівців хореографії шляхом відповідей на тестові питання, які охоплювали широкий спектр дисциплін хореографічного циклу, розкривали теоретичний аспект професійної підготовки майбутнього хореографа. Тестування здобувачі проходили за допомогою навчальної платформи Moodle.

Практичний компонентпередбачав виконання двох завдань. Перше практичне завданнямало на меті виявити рівень сформованості методичної та виконавської компетентностей здобувачів шляхом демонстрування виконавської майстерності, знань та вмінь з класичного та народно-сценічного танців, які здобувачі отримали під час вивчення ОК «ТМВ класичного танцю» та «ТМВ народно-сценічного танцю». Методична складова закріплювалася шляхом вербального опису вправ.

Друге практичне завданнябуло спрямоване на перевірку балетмейстерської компетентності і передбачало колективну постановку хореографічного спектаклю на основі академічної свободи, розробку сценарного плану хореографічного спектаклю на актуальну тематику та постановку частини спектаклю з розписом змісту та відеопрезентацією танцювального фрагменту.

Здобувачі денного відділення представили хореографічний спектакль «Гріховна сповідь» , заочного відділення – «451 градус по Фаренгейту», продемонструвавши при цьому достатній та високий рівень оволодіння загальними та професійними компетентностями. Результатом цього було отримання здобувачами оцінок, які переважно відповідали шкалі оцінювання «добре» та «відмінно».

Щодо змісту програми підсумкової атестації для здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія) то тут метою було виявлення рівня сформованості загальних та фахових компетенцій та перевірки рівня засвоєння підсумкових результатів навчання, визначених в ОПП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес» з дисциплін циклу професійної підготовки для подальшого здійснення професійної діяльності майбутніх фахівців хореографії.

Теоретичний компонент бувспрямований на виявлення рівня засвоєних знань майбутніх фахівців хореографії шляхом відповідей на тестові питання, які розкривали теоретичні та психолого-педагогічні засади навчання хореографії та фітнесу в ЗЗСО та ЗПО. Тестування здобувачі також проходили за допомогою  навчальної платформи Moodle.

Теоретико-методичний та практичний компонентипередбачали виконання двох завдань. Перше завданнямало на меті виявити рівень сформованості методичної компетентності і готовності майбутніх фахівців до здійснення професійної діяльності в освітніх закладах різного типу та передбачало презентацію плану-конспекту уроку з хореографії в закладах загальної середньої освіти або заняття в закладах позашкільної освіти з хореографії на довільну тематику.

Друге завданняпередбачало розробку сценарного плану тематичної концертної програми та драматургічної частини концертного номеру, словесну презентацію розробленого до ПА документу, відеозапис концертного номеру з метою перевірки постановочної діяльності.

Студенти денної та заочної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія) також продемонстрували достатній та високий рівень оволодіння загальними та професійними компетентностями згідно ОПП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес» і результатом цього було отримання здобувачами оцінок «добре» та «відмінно».

Бажаємо успіхів в подальшій професійній діяльності випускникам спеціальностей 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія) Бердянського державного педагогічного університету та впевнені, що отримані знання за період навчання в університеті сформували сучасного, конкурентоспроможного фахівця.

За матеріалами кафедри ТМНМД


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print