Поради від випускників щодо сучасних орієнтирів професійної підготовки конкурентноспроможного вчителя хореографії

21 січня 2021 року відбулася цікава та корисна зустріч випускників спеціальності «Хореографія» та здобувачів освіти різних курсів денної та заочної форм навчання Бердянського державного педагогічного університету. Організації цього заходу сприяла завідувачка кафедри Олена Мартиненко, яка вважає актуальною співпрацю з різними стейкхолдерами заради успішної підготовки майбутніх фахівців.

Головною метою зустрічі було визначення вимог, які висувають роботодавці до вчителя хореографії, окреслення труднощів, з якими зустрічається випускник у професійній діяльності, і компетентностей, яких йому не вистачає для роботи в ЗЗСО.

Фахівці-практики наголосили, що вчитель хореографії має бути підготовлений різнобічно й інтегрувати хореографію в зміст різних уроків. Учитися безперервно і вміти самостійно засвоювати знання, яких йому не вистачає для якісної педагогічної діяльності. Приємним було те, що всі випускники відзначили високий рівень професійної підготовки в період навчання в БДПУ, зазначивши, що отримана освітня база стала запорукою їх успішного працевлаштування. І разом з тим наголосили, що вчителю хореографії важко вижити в сучасній школі, бо хореографія не є обов’язковим предметом, тому потрібно вміти зацікавлювати адміністрацію ЗЗСО, пояснювати користь занять танцювальним мистецтвом і ритмікою. Важливо весь час генерувати цікаві ідеї, бути авторитетним учителем, уміти працювати в команді і підтримувати імідж ЗЗСО.

Випускники відмітили, що ОПП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес», за якою навчаються здобувачі освіти І рівня навчання, є актуальною і цікавою, і що її випускники можуть бути більш соціально захищеними, ніж просто вчителі хореографії.

Під час зустрічі було розглянуто одну з актуальних потреб нової української школи – роботу вчителя хореографії з особливими дітьми. Своїми педагогічними напрацюваннями поділилися випускники БДПУ, які мають різний досвід роботи на посаді вчителя хореографії: Яна Кричевська (м. Дніпро), Наталя Галицька (Дніпропетровська область), Катерина Коваленко (м. Маріуполь). Спікери розповіли, з якими діагнозами учнів вони стикалися у професійному житті, які вправи доречно проводити з такими дітьми, як працювати з батьками. І, головне, зупинялися на тому, яких результатів вони досягли.

Також було наголошено на тому, що останнім часом є потреби в роботі з дітьми з особливими потребами не лише в школі, а й у позашкільних закладах освіти. Виступ з досвіду роботи представила випускниця 2017 року Тетяна Глазкова (м. Запоріжжя), яка, до речі, поєднує роботу хореографа і фітнес-тренера. Тетяна показала, як можна коригувати фізичні недоліки дітей за допомогою тенісного м’яча та фітнес-резинки, розповіла, яке обладнання можна застосовувати для досягнення кращих результатів.

Викладацька спільнота кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін пишається тим, що у випускників є можливість працювати за спеціальністю, а здобувачі освіти цікавляться реаліями професійної діяльності вчителя Нової української школи, що основи «хореографічного братерства», які закладаються під час навчання, є доброю традицією хореографів Бердянського державного педагогічного університету.

За матеріалами кафедри теорії та

методики навчання мистецьких дисциплін


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print