Практичний досвід студентів-музикантів за кордоном

Розширюючи професійні горизонти, майбутні педагоги-музиканти отримують корисний досвід роботи за спеціальністю у закордонних закладах мистецької освіти.

Здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності А4. Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) Катерина Расторгуєва вже понад рік здобуває практичний досвід роботи у приватній вокальній школі (franc.music.school) м. Прага (Чехія) у якості педагога вокалу та гри на гітарі.

Життя в іншій країні випробовує людину на міцність, але й дозволяє глибше зануритися у місцеву культуру, опанувати нові цікаві методи роботи у галузі мистецької освіти.

«Коли працюєш в іншій країні, є можливість не тільки зануритися у культурне середовище, а й порівняти системи навчання дітей у галузі мистецтва, узяти для себе щось нове», – ділиться враженнями Катерина.

Навчаючись чотири роки за освітньою програмою Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова), студентка суттєво підтягнула англійську мову і тепер за кордоном удосконалює власні навички спілкування і взаємодії з учнями, часто проводячи заняття англійською мовою. У школі також навчається багато українців, що дає змогу спілкуватися рідною мовою, брати у репертуар сучасні українські пісні.

Взагалі Прага – це мультинаціональна культурна столиця із різноманітними творчими вподобаннями та своєрідним менталітетом. Мистецькі заклади у Празі теж дуже різні та відповідають сучасним запитам і потребам суспільства.

Катерина розповідає, що як закордоном так і в Україні учні у процесі навчання співу стикаються із рядом проблем як фізіологічного так і психологічного характеру.

«У співаків будь-якого віку часто виникають труднощі з відтворенням мелодії та чистотою інтонації і не завжди відразу розумієш як це виправити», – розповідає Катерина. – Іноді причиною є неправильна робота голосових м’язів, що призводить до напруження та перевтоми. Тому часто у роботі Катерина використовує власні розроблені вправи для зняття затисків голосового апарату, контролю дихання, а також подолання відчуття страху сцени та публічного виступу, невпевненості у власних вокальних здібностях.  Зазначеними практичними напрацюваннями здобувачка  ділиться під час різноманітних наукових заходів, що проводить кафедра теорії та методики навчання мистецьких дисциплін.

Таким чином, отримуючи продуктивний та успішний досвід практичної діяльності закордоном, у  здобувачів   формуються та закріплюються необхідні компетентності, що є запорукою майбутнього професійного самоствердження випускника освітньо-професійної програми Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова).

Доцентка кафедри теорії та методики
навчання мистецьких дисциплін Вікторія Григор’єва

Здобувачка групи 43ММ Катерина Расторгуєва


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print