«Pro академічну доброчесність: гра за правилами та на результат»

18 листопада 2022 року викладачами кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти було організовано та проведено кураторську годину для здобувачів ВО зі спеціальності 231 Соціальна робота 1-го та 2-го курсів на тему «Pro академічну доброчесність: гра за правилами та на результат».

Метою зустрічі було нагадати студентам про один із базових принципів освітньої діяльності – академічну доброчесність та ще раз заакцентувати увагу на важливості його дотримання.

Кураторська година була структурована за основними актуальними питаннями:

  • Що таке академічна доброчесність?
  • У яких видах роботи застосовується принцип академічної доброчесності?
  • Які заходи передбачають академічну доброчесність?
  • Які є види порушень академічної доброчесності?
  • Які є види відповідальності за порушення правил академічної доброчесності?
  • Яка процедура перевірки робіт та виявлення факту академічної не доброчесності?
  • Які наслідки академічної не доброчесності на рівні країни?
  • Які принципи академічної доброчесності та що потрібно робити, для того, щоб бути академічно доброчесним?

Основним посилом викладачів до здобувачів було те, що академічна доброчесність – це не якесь обмеження у діях, а інструмент, спрямований на те, щоб навчити студента вчитися і робити це відповідально, а головне якісно!
В рамках зустрічі майбутні соціальні працівники мали змогу поставити питання, а також перевірити знання за допомогою інтерактивного тесту.
Вважаємо, що тематика академічної доброчесності є важливою та такою, що потребує постійного висвітлення в рамках взаємодії зі здобувачами. З цією метою включаємо цей аспект як окрему тему і в освітні компоненти «Основи наукових досліджень», «Методологію наукових досліджень», а також постійно контролюємо дотримання цього принципу при виконанні здобувачами усіх видів робіт. Вчимо їх вчитися, бути самостійними, відповідальними, чесними, а головне компетентними фахівцями своєї справи!

За матеріалами кафедри
соціальної роботи та інклюзивної освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print