18 листопада 2022 року викладачами кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти було організовано та проведено кураторську годину для здобувачів ВО зі спеціальності 231 Соціальна робота 1-го та 2-го курсів на тему «Pro академічну доброчесність: гра за правилами та на результат».
Метою зустрічі було нагадати студентам про один із базових принципів освітньої діяльності – академічну доброчесність та ще раз заакцентувати увагу на важливості його дотримання.
Кураторська година була структурована за основними актуальними питаннями:
- Що таке академічна доброчесність?
- У яких видах роботи застосовується принцип академічної доброчесності?
- Які заходи передбачають академічну доброчесність?
- Які є види порушень академічної доброчесності?
- Які є види відповідальності за порушення правил академічної доброчесності?
- Яка процедура перевірки робіт та виявлення факту академічної не доброчесності?
- Які наслідки академічної не доброчесності на рівні країни?
- Які принципи академічної доброчесності та що потрібно робити, для того, щоб бути академічно доброчесним?
Основним посилом викладачів до здобувачів було те, що академічна доброчесність – це не якесь обмеження у діях, а інструмент, спрямований на те, щоб навчити студента вчитися і робити це відповідально, а головне якісно!
В рамках зустрічі майбутні соціальні працівники мали змогу поставити питання, а також перевірити знання за допомогою інтерактивного тесту.
Вважаємо, що тематика академічної доброчесності є важливою та такою, що потребує постійного висвітлення в рамках взаємодії зі здобувачами. З цією метою включаємо цей аспект як окрему тему і в освітні компоненти «Основи наукових досліджень», «Методологію наукових досліджень», а також постійно контролюємо дотримання цього принципу при виконанні здобувачами усіх видів робіт. Вчимо їх вчитися, бути самостійними, відповідальними, чесними, а головне компетентними фахівцями своєї справи!
За матеріалами кафедри
соціальної роботи та інклюзивної освіти