Професія вчителя в умовах парадигмальних змін: нові виклики та сучасні рішення

Сучасна освіта стоїть на порозі глибоких змін. Нові освітні стандарти, цифровізація, глобалізація, війна в країні формують запити до професії вчителя. Саме тому важливо не лише говорити про трансформацію, а й шукати практичні рішення та переосмислювати роль сучасного педагога в умовах парадигмальних змін.

14 травня, в рамках Фестивалю науки–2025 на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв відбувся науково-інформаційний спіч «Професія вчителя в умовах парадигмальних змін: нові виклики та сучасні рішення». Захід став чудовою нагодою для здобувачів вищої освіти та викладачів обговорити актуальні трансформації в освіті та визначити нові орієнтири для педагогічної діяльності в умовах сьогодення. Модераторкою події виступила кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки Анжеліка Лесик, яка задала динамічний і науково обґрунтований тон заходу. Спікеркою стала Ілона Саксонік, здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, випускниця спеціальності 013 Початкова освіта БДПУ, вчителька початкових класів Дніпровської гімназії № 51 Дніпровської міської ради. У своєму виступі вона презентувала своє бачення образу сучасного вчителя, акцентувала увагу на основних викликах сьогодення, з якими стикаються педагоги, а також окреслила ряд ефективних рішень, які можуть допомогти адаптуватися до змін та зберегти професійну ідентичність. Спіч викликав жваве обговорення серед присутніх і вкотре підтвердив: професія вчителя – це покликання, яке потребує постійного оновлення, гнучкості та готовності до змін.

Професійний розвиток, відкрите мислення й любов до своєї справи – саме ці якості формують нового вчителя в умовах сучасних освітніх парадигм.

За матеріалами кафедри педагогіки


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print