Профілактика емоційного та професійного вигорання освітян під час карантину

Із початком карантину виникла необхідність організації дистанційного навчання. І для багатьох освітян це виявилося неабияким викликом.

На запит міського відділу освіти кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Фролова Ольга провела для Бердянських учителів науково-практичний семінар «Профілактика емоційного та професійного вигорання освітян під час карантину», який відбувся 7 та 8 травня в дистанційному режимі на платформі Zoom. Всього були присутні близько 60 освітян.

На семінарі розглядали особливості організації дистанційного навчання в закладах освіти та психологічні труднощі, які пов’язані з цим процесом. Обговорюючи ці проблеми, спільно було визначено особливості карантинного режиму, а саме: самоізоляція; перехід до дистанційної форми роботи навчання та спілкування; постійне перебування в колі родини; труднощі розмежування особистісного та робочого режимів; більша завантаженість та енергозатратність; психологічний дискомфорт тощо. Разом розробили пам’ятку профілактики емоційного та професійного вигорання освітян під час карантину, де серед основних рекомендацій визначено: конструктивне планування професійної діяльності в дистанційному режимі; організація продуктивного зворотного зв’язку з учнями, батьками, колегами; інформаційна гігієна; використання арт-терапевтичних технік для відновлення власних ресурсів та подолання емоційного та професійного вигорання.

Саме проблема психологічної самодопомоги була актуальна для освітян.

Спочатку, за допомогою мозкового штурму, учасники разом склали список психологічних та особистісних ресурсів, актуальних для сьогоднішньої ситуації карантинного навчання. А для їх розкриття ведуча запропонувала ряд технік, що допоможуть у збереженні фізичного та психічного здоров’я освітян.

Кафедра психології

Бердянського державного педагогічного університету


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print