Режисерська та акторська майстерність першого вчителя

Сьогодні Фестиваль науки на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету продовжився ще в одному форматі – онлайн театралізованій виховній справі «Сторінками чарівної книги» у контексті вивчення дисципліни «Організація та режисура виховних заходів» (модератор – доцент кафедри педагогіки Олександр ГОЛІК).Підготували її студенти 41 групи.

Робота педагога, художника, композитора, балетмейстера – це професія, а вища форма діяльності цієї професії – мистецтво. Вистави, виховні справи, конференції, театралізовані уроки як форми педагогічного мистецтва потребують знань та умінь постановної діяльності, успіх якої залежить від таланту вчителя.

Талановитий учитель, як досвідчений режисер, точно передає ідею, атмосферу сценарію та набуває авторського стилю, що позначається на розвитку мистецької індивідуальності учнів-артистів.

Творчий симбіоз педагогічної та режисерської діяльностей покладено в основу дисципліни вільного вибору студентів «Організація та режисура виховних заходів», метою якої є формування готовності до постановки різноманітних виховних заходів та театралізованих уроків в умовах нової української школи.

Набуті професійні уміння та навички з постановної діяльності, студенти продемонстрували  при створенні власних авторських сценаріїв шкільних свят для учнів початкової школи: «День Святого Миколая», «День матері», «Зустріч зими і весни», «Свято Нового року», «Великдень», «Свято хліба», «Свято Осені», колективної творчої роботи. 

Театралізований виховний захід «Сторінками чарівної книги» проведено у форматі конкурсу педагогічної майстерності. Мета вистави – сприяти заохоченню учнів 3–4-х класів жити реальним життям, а не «жити в ґаджетах», тобто виховувати в собі почуття відповідальності за свої вчинки, любов та чуйність до тварин, бережливе ставлення до природи і всього живого та повагу до цінностей дружби.

Під час дистанційного заходу було представлено фрагменти із життя маленької дівчинки Даринки, яка не хотіла вчитися. Мандри сторінками книги та знайомство з персонажами допомогли дівчинці дізнатися багато нового, що викликало в неї інтерес до книжок та навчання.

Представлені персонажі, крім емоцій, наділені зовнішністю і рисами характеру, що дозволило в чуттєво-образній формі відобразити їхні позитивні та негативні прояви в життєвих ситуаціях.

Сценарій, музика, оформлення, образи, акторська та режисерська діяльність є результатами плідної праці студентів на всіх етапах підготовки заходу: від формування ідеї до втілення в життя.

Отже, набутий студентами теоретичний і практичний досвід, у процесі вивчення дисципліни «Організація та режисура виховних заходів», стає в пригоді в майбутній професійній діяльності та в процесі подальшого формування педагогічної майстерності.

Марина СТЕЛЬМАХ, студентка 41 групи факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print