Реальний простір для хореографів: практика змішаної форми дистанційного навчання

У сучасному світі, де цифрові технології активно інтегруються в усі сфери життя, враховуючи безпекову ситуацію в Україні для навчання та професійної підготовки в ЗВО, все більше уваги приділяється перевагам онлайн-форматів. Однак, для хореографічного мистецтва, яке базується на фізичній присутності, просторовому відчутті та безпосередній взаємодії викладача й здобувача вищої освіти, реальний простір залишається незамінним.

Релокація закладу вищої освіти створює низку викликів, пов’язаних із перебудовою освітнього процесу, адаптацією до нового середовища та підтримкою студентської спільноти. У цьому контексті реальні зустрічі виступають важливим інструментом збереження безперервності навчання, створення атмосфери довіри й взаємодії, а також забезпечення високого рівня практичної підготовки.

Завдяки базі Запорізької дитячої школи мистецтв №2 (директорка Полтарихіна Катерина), на основі двостороннього договору були проведені практичні заняття з дисципліни «Теорія і методика викладання класичного танцю» та виробнича практика зі здобувачами вищої освіти спеціальності 024 Хореографії  кафедри хореографії та фітнесу факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини Бердянського державного педагогічного університету в змішаному форматі.

Завідуюча хореографічним відділенням ЗДШМ №2, викладачка кафедри хореографії та фітнесу Жужура Дар’я провела практичні заняття з класичного танцю, на яких студенти отримали кваліфіковані знання та вміння в області майбутньої спеціальності.

Викладачі школи мистецтв зазначили, що здобувачі вищої освіти, які проходили Виробничу практику, компетентні, вміють творчо мислити, прагнуть пізнавати нове та ставлять перед собою досяжні цілі. Адміністрація школи мистецтв високо оцінила підготовку студенів-хореографів БДПУ та сподівається на подальшу співпрацю, яка сприятиме підготовці молодих фахівців у галузі хореографії.

Отже, для студентів-хореографів такі зустрічі у танцювальній залі дозволяють не лише вдосконалювати технічні навички, але й занурюватися у живу творчу атмосферу, яка є невід’ємною складовою професійного зростання. Спільна робота з викладачем у реальному часі сприяє розвитку комунікаційних навичок, сценічної виразності та формуванню виконавчої майстерності, що лежать в основі хореографічного мистецтва.

Реальні зустрічі студентів-хореографів і викладачів у релокованому закладі вищої освіти є важливим елементом професійної підготовки, який забезпечує розвиток технічної майстерності, сценічної виразності та емоційної взаємодії. Танцювальна зала стає простором, де зберігається живий зв’язок між учасниками освітнього процесу, сприяючи формуванню спільноти однодумців та підтримуючи високий рівень хореографічної освіти навіть у складних умовах.


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь