Результатами якісного навчання є позитивна оцінка роботодавців

Упродовж І півріччя здобувачі першого рівня вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами на спеціальностях 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія), проходили навчальну і виробничу практики, зміст яких періодично удосконалюється відповідно до пропозицій стейкхолдерів.


Першими розпочали перевірку професійної готовності здобувачі освіти 4 курсу спеціальності 024 Хореографія, які проходили виробничу практику (18.10.2021 р.–14.11.2021 р.) на базі ЦДЮТ в народному ансамблі естрадного танцю «МарЛен». Студенти проводили залікові форми роботи (заняття класичного, народно-сценічного та сучасного танцю, виховний захід) та в інших колективах клубного типу (за бажанням), де опановували досвід роботи керівника колективу, проводили інтегроване заняття, співпрацювали з художнім відділом і розробляли пролог до одного з концертних заходів. Обов’язковою умовою практики було проведення залікових занять у присутності директора ЦДЮТ Олега Балабана (за його рекомендаціями). За карантинних умов студенти опановували специфіку хореографічної роботи в офлайн режимі (за умови вакцинації) та онлайн.
Перейняли естафету проходження практики здобувачі першого рівня вищої освіти 3 курсу спеціальності 024 Хореографія, які проходили виробничу практику упродовж 2 тижнів (15.11.2021 р.–27.11.2021 р.) у клубних установах культури державної або комунальної форми власності. Зміст практики за пропозиціями роботодавців Миколи Шостака та Олександра Семененка передбачав педагогічну і балетмейстерську діяльність в ансамблях народного танцю. Студенти-хореографи виконували всі завдання виробничої практики на базі міського палацу культури ім. Т. Шевченка Відділу культури Бердянської міської ради в Запорізькій області в народних ансамблях народного танцю «Вербиченька» та «Азовські козачата». Практиканти проводили фрагменти занять із народно-сценічного танцю, створювали балетмейстерські постановки з урахуванням регіонального аспекту, а саме танці Запорізького краю, працювали з художнім керівником клубної установи з розробки та презентації прологу до найближчого свята, займалися науковою діяльністю (проведення експериментальної частини курсової роботи).
Здобувачі першого рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія) денної форми навчання проходили виробничу практику в ЗЗСО, а саме в Бердянській гімназії № 1 «Надія» на основі укладеного договору про співпрацю з БДПУ. Виробнича практика проходила в дистанційному режимі в зв’язку з карантинними умовами в регіоні та ініціативою директорки Бердянської гімназії, стейкхолдерки ОПП «Середня Освіта (Хореографія). Фітнес» Валентини Сергієнко. Під час освітнього процесу здобувачі мали змогу спостерігати за роботою учителя хореографії, проводити фрагменти практико-орієнтованих завдань, спілкуватися з представниками гімназії за допомогою онлайн-платформи ZOOM.
У зв’язку з дистанційними умовами проходження виробничої практики директоркою гімназії була акцентована увага на виконанні здобувачами практико-орієнтованих завдань, які б у подальшому мали практичну значущість для вчителя хореографії та учнів гімназії. Тому всі практичні завдання, які виконали здобувачі згідно змісту виробничої практики, були зафіксовані на відеоносії та надані вчителю хореографії Бердянської гімназії № 1 «Надія».
Звітні конференції пройшли в присутності роботодавців, які позитивно оцінили фахову підготовку майбутніх хореографів і вчителів хореографії, відмітили високий рівень сформованості професійних компетентностей, навичок soft skills та інформаційної грамотності, уміння керувати часом, надали рекомендацій для подальшої співпраці.

За матеріалами кафедри теорії та
методики навчання мистецьких дисциплін


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print