Несподівано та неочікувано, але булінг став новою реальністю для значної частини українських шкіл. Від цькування страждає більше 67% учнів, інші – агресори та спостерігачі.
Ця проблема потребує вирішення і навіть маленькі кроки на шляху до її подолання сприятимуть зменшенню або взагалі зникненню явища булінгу. З цією метою студенти спеціальності «Соціальна робота» О. Теряник та А. Новікова у рамках проходження професійно-орієнтованої практики провели тренінг для педагогів шкіл Бердянського району та Берестівської ОТГ на тему «Булінг. Розробка алгоритму заходів з профілактики булінгу у школі».
Основною метою тренінгу було ознайомлення педагогів із проблемою булінгу та спільна розробка заходів протидії цьому явищу. Тренінг передбачав опрацювання та аналіз законів і законопроектів, що стосуються булінгу, перегляд змістовної презентації «Сутність, структурні елементи, види булінгу», а також багато цікавих і корисних вправ, у ході яких учасники намагалися самостійно визначити тип та шляхи розв’язання цькування.
Під час тренінгу вчителі розробили алгоритми протидії, методи роботи з жертвами, агресорами, спостерігачами, педагогами та батьками, які стикалися з проблемами булінгу.
Олександра Теряник,
студентка 3-го курсу
спеціальності «Соціальна робота» ФДССО
Світлини з архіву автора