Міжнародний інноваційний центр «PERSPEKTIVA PLUS» (Чехія) у лютому місяці проводив серію традиційних Міжнародних конкурсів із різних напрямів освіти та творчості.
Напрям «Педагогічна скринька» передбачав оцінку творчих робіт та навчально-методичних розробок педагогів, які свідчать про їх інтелектуальний і творчий потенціал. До конкурсу запрошувалися педагоги, починаючи з дошкільної освіти і закінчуючи вищою школою. Вони могли представляти свої здобутки у таких номінаціях:
- найкраща презентація,
- найкраща розробка відкритого заходу,
- кращий сайт,
- кращий проєкт,
- краще портфоліо,
- кращий сценарій свята,
- краще творче заняття,
- патріотичне виховання,
- ваш варіант.
Цього року викладачі факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти доц. Надія Кот та ст.. викладач Дарина Литвиченко представили на конкурс проєкт «Онлайн-табір в telegram-каналі як форма психологічної підтримки здобувачів вищої освіти в умовах війни».
Мета проєкту – створення в Telegram-каналі онлайн-табору як форми позанавчальної роботи, спрямованої на психологічну підтримку студентів факультету, які знаходяться на окупованих територіях, набули статусу внутрішньо переміщеної особи або біженця в країнах ЄС.
Журі конкурсу оцінили новизну проєкту – використання месенджерів, зокрема Telegram-каналу, як форми впливу на психологічний стан здобувачів вищої освіти з метою формування їх життєстійкості – ресурсу подолання руйнівних стресогенних ситуацій під час війни.
Проєкт отримав найвищу оцінку і відзначений Дипломом І ступеня.


За матеріалами факультету дошкільної,
спеціальної та соціальної освіти