Співпраця науковців і практиків дошкільної о світи

На семінарі-практикумі «Наочне моделювання у безбар’єрному мовленнєвому середовищі», який відбувся на базі КЗДО комбінованого типу №214, КЗДО компенсуючого типу№396 до змістовного дискусійного обговорення були залучені педагоги цих закладів дошкільної освіти м. Дніпра. Захід із науково-методичної роботи було заплановано в офлайн форматі в межах співпраці кафедри дошкільної освіти БДПУ із закладами дошкільної освіти м.Дніпра.

Доцентка кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету Алла Омеляненко залучила вихователів, психологів, логопедів до спільного обговорення засобів, форм та методів розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку.
На одностайне переконання науковців і практиків, широкого застосування набуває використання наочних моделей у навчанні складати описи, розповіді та роздуми нормотипових дітей та дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку. Спікер Алла Омеляненко використовувала активні ігрові ситуації: скласти модель опису за аналогією, відтворити порушену послідовність елементів моделі, запропонувати власні варіанти моделей, створені за кольором та геометричними фігурами.

Всі учасники семінара-практикума, серед яких значна кількість випускників БДПУ різних років, зазначили якісну фахову підготовку, єдність між теорією та практикою, між закладом дошкільної освіти та кафедрою дошкільної освіти, які сприятимуть наближенню перемоги на освітній ниві. Запорукою ефективної співпраці науковців та практиків виступає бажання кожного студента, вихователя, викладача зробити життя дитини дошкільного віку цікавим, змістовним і барвистим.

Доцент кафедри дошкільної освіти Алла Омеляненко


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print