Одним із головних завдань закладів вищої освіти є впровадження концепції студентоцентрованого навчання. При цьому особливий акцент робиться на тому, що професійні вміння і навички, фахові компетентності, якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти, забезпечать його конкурентоспроможність, затребуваність на ринку праці.
З метою набуття загальних та фахових компетентностей здобувачем вищої освіти, які необхідні для розв’язання діагностичних, реабілітаційних, корекційних проблем у галузі спеціальної освіти, важливим питанням є пошук різноманітних форм інтеграції науки з практикою.
Для подолання розриву між рівнем теоретичних знань і вмінням їх застосовувати на практиці, була присвячена зустріч між студентами 4 курсу 404 СО та 405 СО груп спеціальності 016 Спеціальна освіта факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти Бердянського державного педагогічного університету та Лілією Глінською, директором комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Приморської районної ради Запорізької області.
Тема для обговорення «Корекційно-реабілітаційний супровід дітей з особливими освітніми потребами та/або з інвалідністю в інклюзивно-ресурсному центрі викликала інтерес у здобувачів вищої освіти.
Протягом спілкування майбутні спеціалісти дізналися від Лілії Глінської про кадрове забезпечення, вимоги до оснащення кабінетів в інклюзивно-ресурсному центрі, специфіку просвітницько-педагогічної роботи серед батьків. Найбільше зацікавлення у здобувачів освіти викликав перегляд відеоматеріалів корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами, які проводилися фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.
Ця зустріч ще раз довела справедливість слів великого математика XIX ст. Пафнутія Чебишева: «Теорія без практики мертва і безплідна, практика без теорії безкорисна і пагубна».
Наталія Кеда, старший викладач кафедри прикладної психології та логопедії