Цифрове майбутнє кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

Викладачі кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету взяли участь у міжнародному стажуванні «DIGITAL FUTURE: BLENDED LEARNING».

Команда DigIn.Net 2 за підтримки Університету прикладних наук Анхальт (Hochshule Anhalt, HSA) на базі DUDIZ (німецько-український центр цифрових інновацій) підготувала цікаву та насичену програму стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників ЗВО.

Під час зустрічей було закцентовано увагу на методичній складовій організації змішаного навчання: передовий міжнародний досвід, сервіси відео конференцій. Обговорено цифрові технології комунікації та співпраці: Mentimeter, Google Forms, Slido, Wooclap; Інтерактивні дошки: Padlet, Jamboard, Сonceptboard, Miro;  Середовище Lucid. Надзвичайно цінним є пакет хмарного програмного забезпечення та цифрових інструментів для комунікації та співпраці (додатки Google, Moodle); цифрові інструменти візуалізації: карти знань, мапи думок, інфографіка. Опрацьовано цифрові інструменти для створення освітнього контенту: середовище Canva, середовище Genially. Неабиякий інтерес у викладачів викликала інформація про цифрові інструменти для створення навчальних відеоматеріалів: навчальні відео, запис та редагування відео, інтерактивні відео Powtoon; цифрові інструменти моніторингу якості освітнього процесу, для створення інтерактивних аркушів: Liveworksheets, Wizer, технології підготовки наукових публікацій: LaTeX.

Застосування технології штучного інтелекту у професійній діяльності викладача закладу вищої освіти надзвичайно актуальне в сучасному освітньому контексті. Під час стажування були застосовані технології штучного інтелекту у професійній діяльності викладача закладу вищої освіти:  ChatGPT, Gemini, Microsoft Copilot; сервіси штучного інтелекту для написання та перекладу текстів: Writesonic, Topic, Deepl, Wordtune; сервіси штучного інтелекту для візуалізації та створення зображень; сервіси штучного інтелекту для створення презентацій: Gamma, Beautiful.AI, SlidesGo;  Цифрові інструменти для виявлення AI-контенту.

Штучний інтелект може значно полегшити і покращити різні аспекти роботи викладача, забезпечуючи нові можливості у навчанні, дослідженнях та адміністративній діяльності.

Для проходження стажування необхідні були знання англійської мови на рівні В2.

Висловлюємо щирі слова вдячності за можливість ознайомитися з новітніми унікальними методами викладання та отримання нових знань, які сприяли вдосконаленню професійних компетентностей. Це стажування дало вагомий ресурс для науково-дослідної і викладацької діяльності, а також дозволило розширити наукові та професійні контакти. Дякуємо за цінний досвід і підтримку!

Доктор педагогічних наук, професор

кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

Бердянського державного педагогічного університету

Хатунцева С.М.

Світлини з архіву кафедри


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print