Протягом трьох днів із 15 по 17 лютого проходив відкритий методичний фестиваль«КYIV M-FEST-2023»: «Заклад позашкільної освіти – освітній хаб майбутнього», організований Київським Палацом дітей та юнацтва.
У рамках цього заходу було представлено актуальні теми роботи закладів позашкільної освіти, що корелюється зі змістом однієї з важливих освітніх компонент професійної підготовки хореографів «Теорія та методики роботи з хореографічним колективом» за ОП «Хореографія», ОП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес». Здобувачі вищої освіти мали змогу обрати та прослухати виступи спікерів, які є фахівцями-практиками з наступних напрямів: «Проєктне навчання в освітньому просторі сучасного закладу позашкільної освіти», «Психологічний клімат під час онлайн-навчання», «Цифрові компетентності і цифрові навички нового покоління», «Спілкування в Інтернеті або мережевий етикет вихованців», «Кейсовий метод – ефективний спосіб формування життєвих компетентностей вихованців». Досвід і матеріали, якими поділилися практики, є важливим інформаційним джерелом, що визначає вимоги сьогодення та окреслює основні задачі професійної підготовки фахівців.
У Хабі «Психологічний клімат під час онлайн-навчання» виступила доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Олена Мартиненко. Її тема стосувалася психологічної підтримки здобувачів хореографічної позашкільної освіти в умовах воєнного стану в Україні. Під час виступу було розкрито особистий досвід упровадження танцювальної терапії у зміст хореографічного навчання як в умовах проведення занять у танцювальній залі, так і в процесі онлайн-навчання на прикладі роботи ансамблю естрадного танцю «МарЛен».
18 лютого в рамках вивчення теми «Завдання та зміст роботи з батьками» здобувачі вищої освіти під час традиційних батьківських днів Центру дитячо-юнацької творчості ім. Є.М.Руднєвої міста Бердянська відвідають онлайн-марафон, у програмі якого на батьків чекають зустрічі з психологом, майстер-класи й тренінги від керівників колективу, перегляд і обговорення фільму тощо.
Таким насиченим і результативним виявився початок ІІ півріччя для студентів-хореографів. Отже, навчаємось, вчимо, здобуваємо досвід і впроваджуємо його для професійного зростання та майбутнього України!
Статтю підготувала
доцентка кафедри ТМНМД
Олена Мартиненко