Впроваджуємо елементи гейміфікації в роботу наукового гуртка

На підсумкове засідання наукового гуртка «Гейміфікація в організації ефективної комунікаціїї в освітньому просторі закладу дошкільної освіти” зібралися гуртківці – здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів. Підбиваючи підсумки роботи, керівник гуртка, доцентка кафедри дошкільної освіти Алла Омеляненко, зазначила активну позицію гуртківців у процесі використання ігрового мислення та динаміки ігор для залучення дітей дошкільного віку до вирішення завдань, перетворення освітнього процесу на гру.

Учасники гуртка брали участь у Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку» та мають опубліковані матеріали до цієї конференції.

Анна Забеліна , Каріна Єгоркіна, Ксенія Северін, Катерина Д’яченко опублікували тези щодо використання ігрового підходу в студентському збірнику тез БДПУ.

На днях науки учасниця гуртка Ксенія Северин на секції 012 Дошкільна освіта за найзмістовнішу доповідь «Формування умінь складати міркування в ігровій діяльності» виборола почесний диплом, до речі вона була наймолодшою учасницею секції. Елементам гейміфікації присвячена робота Єлизавети Тяпіної, яка брала участь у першому етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.

Упродовж року студенти активно долучалися до таких наукових тем: «Формування просодичної сторони мовлення майбутніх вихователів в ігрових ситуаціях», «Розвиток ігрових комунікативно навчальних дій у розвитку зв’язного мовлення майбутніх вихователів», «Використання дидактичних ігор у формуванні граматичної компетентності майбутніх вихователів», «Керівництво вихователем пропедевтичною роботою з формування вміння дітей старшої групи складати міркування в ігровій діяльності».

Результатом традиційного тематичного обговорення на засіданні гуртка було оформлення своїх напрацювань в портфоліо, які будуть презентовані на екзаменах в літню сесію.
У фахівців із комунікації є така популярна теза: ті, хто читає книжки, керує тими, хто дивиться телевізор. У форматі наукового гуртка з ігрового підходу до мовленнєвого розвитку було реалізоване таке кредо: давайте будемо допитливими та ніколи не перестанемо вчитися, давайте почнемо читати розумні книги і брати з них максимум користі, тому рекомендувала прочитати студентам таку добірку книг: Ж.Піаже «Мова і мислення дитини», Т.П.Брайсон, Д.Дж. Сігел «Виховання з розумом: 12 революційних стратегій всесторонього розвитку мозку вашої дитини», Е. Мазліш, А.Фабер «Як говорити, щоб діти слухали і як слухати, щоб діти говорили», М.Титаренко «Комунікація від нуля. Есеї для Мані». Про зміст прочитаних цікавих книг на засіданні наукового гуртка можна говорити безкінечно довго, але раціональне зерно, яким можна засіяти дошкільну ниву не завжди лежить на поверхні, тому треба вдумливо читати і давати дошкільникам найкраще, що зможемо.

Разом наближаємо перемогу на освітній ниві.

Кандидатка педагогічних наук,

доцентка кафедри дошкільної освіти

Алла Омеляненко.


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print