Виробнича практика як етап професійного становлення майбутніх соціальних педагогів

Освітній процес восьмого семестру здобувачів 1 (бакалаврського) рівня вищої освіти є надзвичайно насичений: завершення навчання, виробнича практика в закладах освіти, підготовка та захист кваліфікаційних робіт, підсумкова атестація. Проте здобувачі, разом з викладачами кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти, впевнено проходять всі етапи.

Так у перший день сесії здобувачів групи 404СР з/ф – 3 лютого – відбулася установча конференція з соціально-педагогічної практики в закладах освіти (керівник: доцент Наталя Захарова). Кожного року програма практики коригується з урахуванням актуальної ситуації та потреб закладів освіти. У цьому році в програму включено блок «Траєкторія безпечної поведінки в умовах воєнного часу», що передбачає соціально-педагогічну підтримку учнів, вчителів, батьків із формування стресостійкості, профілактики страхів, стресів, депресії.

Ознайомлення з програмою практики, проєктування професійного майбутнього, здійснення бажання ввійти в педагогічну професію – основні аспекти конструктивного діалогу з підготовки до виробничої практики. Здобувачі очікують занурення  в специфіку роботи соціальних педагогів, формування нових скілів,  окреслення проблем закладу освіти в сучасних реаліях і практики їх подолання та етап визначення свого місця в цій професії.

Університет, викладачі завжди готові підтримувати та наснажувати Вас на шляху до професійного становлення й кар’єрного розвитку.

Бажаємо здобувачам успішного проходження практики, цікавих й змістовних зустрічей, професійних рішень та дій.

Розвиток практичних навичок студентів /студенток відбувається на виконання цілей сталого розвитку (ціль 4. Якісна освіта, ціль 8. Гідна праця та економічне зростання, ціль 17. Партнерство заради сталого розвитку).


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print