Викладачі спеціальності «Хореографія» Юлія Тараненко та Наталя Кривунь узяли участь в онлайн програмі Міжнародного фестивалю сучасного танцю “Простір танцю”. Викладачі мали змогу преглянути дві вистави “Рамбер. Триптих” (Сопотський театр танцю, Польща) та “Red Room” (Totem Dance Theatre, Україна).

Також Юлія Тараненко та Наталя Кривунь узяли участь в онлайн дискусії освітньої програми міжнародного фестивалю «Простір танцю», під час якої спілкувалися з такими видатними теоретиками і практиками, як Joanna M. Czajkowska  – випускниця Педагогічного інституту Гданського університету. 1998-го року разом із Jacenty Krawczyk вони створили Sopocki Teatr Tańca, театр, у якому інтелектуальна, візуальна і танцювальна складові утворювали б єдине ціле. На сьогодні театр випустив близько 60-ти вистав, багато з яких гастролювали по всьому світу, від Чехії до Аргентини, від Швейцарії до Індонезії. Робота Йоанни відзначена почесним знаком “За заслуги перед польською культурою”, медаллю «За заслуги в культурі Gloria Artis», премією “Сопотська муза”; Malgorzata Dzierzon – випускниця Державної балетної школи в Битомі. Була танцівницею у Королівському балеті Данії, Балеті Гетеборгу (Швеція), Rambert у Лондоні. Танцювала хореографію Джона Ноймаєра, Моріса Бежара, Жоржа Баланчіна, Рудольфа Нурієва, Мерса Каннінгема, Пола Тейлора, Начо Дуато  та багатьох інших. З 2006-го мешкає у Великобританії, двічі була нагороджена Премією Британського кола критиків танцю як Краща танцівниця (сучасного стилю). З 2013-го вона стає хореографом-фрілансером та продюсеркою. Серед її останніх робіт – «Політ» в репертуарі Rambert, «Безсоння» для Ballet Central, “Сутінкові танці” для Fertile Ground та “Распутін 11” для Opera Wrocławska. З 2018-го року Мальгожата Дзєржон – художній співкерівник компанії Fertile Ground у Ньюкаслі; Anna Akabalı почала свою танцювальну освіту в Балетній школі ім. Людомира Ружицького в Битомі, продовжила у Франкфуртському університеті музики і перформативних мистецтв та одержала ступінь магістра в Музичному університеті  ім. Фридерика Шопена (Варшава). Співпрацювала із Сілезьким театром танцю в Битомі, Державним театром опери та балету в Анкарі (Турція), Вроцлавською оперою. Крім того, танцювала в Ісландії, Гонконгу, Єгипті, Боснії та Герцеговині, Португалії, Англії та Німеччині. Стипендіатка програми Польська культура у світі. Резидентка CerModern Arts Centre (Турція).

Олександр Маншилін  – викладач, хореограф, дослідник, організатор фестивалю Простір танцю та проекту Артіль. Автор курсу лекцій “Історія сучасної хореографії”. Викладач релізових технік танцю, партнерінгу, контактної імпровізації. Хореограф та співпостановник вистав у репертуарі Молодого театру, Театру “Золоті ворота”,  Чернігівського Молодіжного театру. Автор текстів про сучасний танець для журналів “Танець в Україні і світі”, “Просценіум”, “Dance Studies”, збірки “Современный танец на постсоветском пространстве” та інших видань.

Кристина Шишкарьова  –   авторка восьми вистав та більше як двохсот танцювальних мініатюр, викладачка сучасного танцю, член журі численних міжнародних та всеукраїнських конкурсів. Засновниця Totem Dance Group (з 2010 р.), яка складається зі школи танцю, професійної трупи та творчої майстерні. У 2014-17 рр. — кураторка танцювальної програми Фестивалю сучасного мистецтва ГогольFest. Засновниця та керівниця програм: Pro Teacher (для викладачів танцю), Creative Pro (для хореографів та перформерів), Social Sunday Classes (для тих, хто не танцює професійно); Олександра Литвин – танцівниця, перформерка, хореографиня. Авторка вистав “Nostal.G” та “EXIT”. У 2019 році була відібрана серед молодих хореографів для участі в проекті “Artil”, організованому “Платформою сучасного танцю”. Учасниця: Think once, think twice, think dance (EVS program, 2014), International performance youth project (Jugendkulturarbeit e.v./Школа рівних можливостей, 2015), Dnipro Body Project (2016-2019), Unlimited: art without limits (British Council/Candoco Dance Company, 2018), Artil mini fest (2018).

За матеріалами кафедри


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print