Перші кроки в наукову діяльність завжди складні та невпевнені, особливо коли це стосується хореографів, які звикли говорити мовою тіла: емоційно, виважено, чітко, розподіляючи важливі акценти в танцювальному тексті і насолоджуючись результатами тілесного самовираження.
В один день, 29 березня, відбулося одразу два «прем’єрні» виступи: викладача кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Дмитра Ільїна у ХІ Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти» (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини) та здобувачки 2 курсу спеціальності «Хореографія» Дар’ї Хоролець у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Проблеми та перспективи розвитку хореографічного мистецтва» (Херсонський державний університет). Обидва доповідачі розкрили питання підвищення ролі національно-патріотичного виховання, яке є важливим і на часі: «Актуалізація проблематики українського народного танцю з шаблею» (Д. Ільїн), «Творча спадщина видатного фольклориста Запорізького краю Захара Сизоненка (Д. Хоролець, керівник – доцент О.Мартиненко). Незважаючи на хвилювання, виступи були достатньо впевненими, цікавими та дискутивними. Можливо, ще й тому, що дебютанти відчували підтримку викладачів кафедри та студентів-хореографів.
Хореографічна спільнота України вкотре мала можливість побачити, як підтримує імідж спеціальності «Хореографія» Бердянський державний педагогічний університет, незважаючи на різноманітні виклики. Саме про особливість підготовки хореографів в умовах довготривалого переміщення БДПУ із збереженням якості доповідала доцентка кафедри Олена Мартиненко, яка розпочала пленарне засідання ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти» з виступу на тему«Фахова підготовка майбутніх хореографів у нових реаліях» і закінчила свій виступ словами ректора університету Ігоря Богданова: «Університет – це не стіни, університет – це люди».
За матеріалами кафедри ТМНМД