Участь у форум-проєкті “Викладачі 4.0” – «Персональна ефективність та управління часом» з 16–23 грудня 2020 р. – це саме те, що потрібно викладачу в звітно-передвідпустково-передсвяткову пору, оскільки тренери – професіонали, теми – актуальні, практики – дієві, матеріали – корисні та потрібні. Учасників – 700! Серед них – викладачі кафедри прикладної психології та логопедії Ганна Лопатіна та Ганна Мицик. Досвідом та знаннями ділились:
Наталія Романенко (організаційний коуч, бізнес-тренер, власниця ТМ HR-LAND та засновниця Business Coaching School UA) з темою «Самомотивація і мотивація студентів» – говорила про сучасний формат подання інформації; особистий бренд: як демонструвати компетентність в Інтернеті та мати релевантні знання; про особистість викладача як головний мотиватор для покоління Z; стиль та енергію; важливість стійкого мотивуючого та позитивного підходу; мотиваційний профіль: що це і чому важливо тримати його у фокусі;
Вікторія Шум (засновниця EQLab, інструктор із Mindfulness та вчитель йоги) – «Майндфулнес практики: як підтримувати ментальне здоров’я викладачів та студентів» – розкрила такі теми: популярність практик усвідомленості (mindfulness) в корпоративній і освітній сфері; ментальне здоров’я: культивація внутрішнього спокою, зниження стресу, тривог, емоційна саморегуляція і хороший настрій; розвиток когнітивних здібностей мозку: пам’ять, здатність засвоювати новий матеріал, гнучкість мислення, швидкість реакції, творчість ідей; інструменти усвідомленості в управлінні емоціями і розвитку EQ; нейрофізіологія медитації майндфулнес і наукові дослідження; як практикувати усвідомленість у повсякденному житті;
Алла Кошевець (керівник відділу навчання та розвитку персоналу компанії Серв’є Україна) познайомила з поведінковою моделлю DISC, розповідала про макротренди в освіті; ділилась базовими знаннями типології особистості за моделлю DISC; вчила розпізнавати стилі поведінки, які використовуємо ми та наші співрозмовники та адаптувати їх відповідно ситуації;
Ольга Лущик (фасилітаторка, сертифікована бізнес-тренерка та коуч, авторка тренінгових програм із нейроменеджменту, системного та стратегічного мислення, технологій креативності) надихнула з темою «Методи групової роботи онлайн» – неймовірно позитивна, відкрита і цікавезна – розкрила такі теми: як керувати увагою студентів при онлайн-навчанні; що таке фасилітація і коли вона може бути корисною в роботі викладача; рекомендації щодо організації групового обговорення; технології консенсус та світове кафе (що вибрати і як організувати онлайн?); як коментувати виконані завдання студентів так, щоби це приносило максимум користі та підтримувало мотивацію до навчання; діджитал платформи для організації групового обговорення під час онлайн-лекцій;
Марія Насєдкіна (консультантка з питань управління в громадському секторі та засновниця ГО «Дивовижні») з темою «Персональна ефективність та управління часом» говорила про те, чому та коли плани не працюють; конкретні інструменти, які можна використовувати для підвищення власної ефективності; важливість «так» та «ні» у плануванні; що потрібно запланувати та як зробити пріоритизацію у перспективі від року до дня.
Непомітно та з користю промайнули дні он-лайн марафону, а набуті на практичних вебінарах знання обов’язково будуть втілені в роботу зі здобувачами вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта.
канд. пед. наук, доцент кафедри прикладної психології та логопедії
канд. пед. наук, ст. викладач кафедри прикладної психології та логопедії