Час із користю

Участь у форум-проєкті “Викладачі 4.0” – «Персональна ефективність та управління часом» з 16–23 грудня 2020 р. – це саме те, що потрібно викладачу в звітно-передвідпустково-передсвяткову пору, оскільки тренери – професіонали, теми – актуальні, практики – дієві, матеріали – корисні та потрібні. Учасників – 700! Серед них – викладачі кафедри прикладної психології та логопедії Ганна Лопатіна та Ганна Мицик. Досвідом та знаннями ділились:

Наталія Романенко (організаційний коуч, бізнес-тренер, власниця ТМ HR-LAND та засновниця Business Coaching School UA) з темою «Самомотивація і мотивація студентів» – говорила про сучасний формат подання інформації; особистий бренд: як демонструвати компетентність в Інтернеті та мати релевантні знання; про особистість викладача як головний мотиватор для покоління Z; стиль та енергію; важливість стійкого мотивуючого та позитивного підходу; мотиваційний профіль: що це і чому важливо тримати його у фокусі;

Вікторія Шум (засновниця EQLab, інструктор із Mindfulness та вчитель йоги) – «Майндфулнес практики: як підтримувати ментальне здоров’я викладачів та студентів» – розкрила такі теми: популярність практик усвідомленості (mindfulness) в корпоративній і освітній сфері; ментальне здоров’я: культивація внутрішнього спокою, зниження стресу, тривог, емоційна саморегуляція і хороший настрій; розвиток когнітивних здібностей мозку: пам’ять, здатність засвоювати новий матеріал, гнучкість мислення, швидкість реакції, творчість ідей; інструменти усвідомленості в управлінні емоціями і розвитку EQ; нейрофізіологія медитації майндфулнес і наукові дослідження; як практикувати усвідомленість у повсякденному житті;

Алла Кошевець (керівник відділу навчання та розвитку персоналу компанії Серв’є Україна) познайомила з поведінковою моделлю DISC, розповідала про макротренди в освіті; ділилась базовими знаннями типології особистості за моделлю DISC; вчила розпізнавати стилі поведінки, які використовуємо ми та наші співрозмовники та адаптувати їх відповідно ситуації;

Ольга Лущик (фасилітаторка, сертифікована бізнес-тренерка та коуч, авторка тренінгових програм із нейроменеджменту, системного та стратегічного мислення, технологій креативності) надихнула з темою «Методи групової роботи онлайн» – неймовірно позитивна, відкрита і цікавезна – розкрила такі теми: як керувати увагою студентів при онлайн-навчанні; що таке фасилітація і коли вона може бути корисною в роботі викладача; рекомендації щодо організації групового обговорення; технології консенсус та світове кафе (що вибрати і як організувати онлайн?); як коментувати виконані завдання студентів так, щоби це приносило максимум користі та підтримувало мотивацію до навчання; діджитал платформи для організації групового обговорення під час онлайн-лекцій;

Марія Насєдкіна (консультантка з питань управління в громадському секторі та засновниця ГО «Дивовижні») з темою «Персональна ефективність та управління часом» говорила про те, чому та коли плани не працюють; конкретні інструменти, які можна використовувати для підвищення власної ефективності; важливість «так» та «ні» у плануванні; що потрібно запланувати та як зробити пріоритизацію у перспективі від року до дня.

Непомітно та з користю промайнули дні он-лайн марафону, а набуті на практичних вебінарах знання обов’язково будуть втілені в роботу зі здобувачами вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта.

Ганна Лопатіна,

канд. пед. наук, доцент кафедри прикладної психології та логопедії

Ганна Мицик

канд. пед. наук, ст. викладач кафедри прикладної психології та логопедії


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print