Дистанційне навчання в координатах модернізації професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи

Уже другий місяць поспіль на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв викладачами катедри початкової освіти здійснюється дистанційне навчання майбутніх учителів початкової школи в контексті НУШ.

Так, професоркою Людмилою КОВАЛЬ та старшою викладачкою катедри Тетяною НІКОНЕНКО було організовано дистанційну освіту з дисциплін математичної освітньої галузі («Сучасні технології навчання математичної освітньої галузі в початковій школі», «Методика навчання освітньої галузі «Математика» в початковій школі», «Практикум з розв’язування задач в початковій школі»). Під час такого навчання лекції та практичні проводяться в режимі оn-line-зустрічей на платформі Zoom. Програма дозволяє проводити відеотрансляцію тривалістю до 40 хвилин і підключати одночасно велику кількість людей. Робота зі студентами не обмежується лекцією чи практичним заняттям. Теоретичний матеріал, методичні рекомендації для самостійної роботи та практико-орієнтовані завдання відправляються на електронну пошту кожному зі студентів. Перевірка рівня сформованості передбачених дисципліною компетенцій відбувається через аналіз результатів виконання студентами практичних завдань, які вони надсилають на e-mail, Viber чи Facebook викладачів.

Більшість студентів із зацікавленістю та відповідальністю ставляться до дистанційної освіти, але є й проблеми: особливо коли за розкладом перша пара, то не всі включаються в роботу, інколи невчасно надсилають завдання, пояснюючи це поганою роботою мережі Інтернет. Вони неодноразово висловлювалися про те, що хотіли б повернутися в аудиторії університету, побачити товаришів та педагогів.

Зі студентами стаціонару викладачі досить швидко опанували дистанційну освіту.

А вже сьогодні в оn-line  режимі почали працювати й студенти першого нормативного та першого скороченого курсів заочної форми навчання, практично всі вийшли на зв’язок і працюють на платформі Zoom у другій половині дня, оскільки в першій половині, вони здійснюють навчання молодших школярів. На практичних заняттях намагаємося обмінюватись досвідом діяльності вчителя початкової школи під час карантину, студенти розповідають про особливості спілкування з учнями, батьками, проведенням батьківських зборів тощо.

Чекаємо на завершення карантину…

За матеріалами катедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print