Особливості дистанційної навчальної практики в початковій школі

З 2 по 28 листопада 2020 року 21ПО група факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв проходила навчальну практику в дистанційній формі (керівники: докторка, професорка кафедри педагогіки Лариса Лісіна та доцентка кафедри педагогіки Олена Голуб).

Педагогічна практика відкрила для здобувачів вищої освіти можливість пізнати всі сторони педагогічної діяльності вчителя і значно розширити уявлення про організацію освітнього процесу в початковій школі, методику проведення уроків та виховних заходів, ознайомитися з навчальними сайтами, долучитися до вебінарів різної спрямованості («Взаємодія між учителем, батьками, колегами під час роботи над виховними проектами», «Ранкові зустрічі як засіб розвитку соціальних навичок та створення позитивного настрою», «Група подовженого дня, або Подаруй дитині радість!», «Вчительська компетентність у сфері інклюзії», «Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі», «Життєві проєкти в початковій школі», «Використання ігрових практик під час уроків у початковій школі», «Організація дистанційного навчання у початковій школі. Види робіт та онлайн-сервіси»), дізнатись про оформлення кабінету (його обладнання та освітні осередки).

Під час практики, стденти удосконалили свої вміння щодо аналізу підручників для початкової школи, розвинули творчі здібності (креативність) та мислення; зрозуміли значущість взаємозв’язку учитель – учні – батьки. Навчальна практика поглибила знання з методики викладання таких предметів початкової школи, як: математика, читання, навчання грамоті, я досліджую світ, фізична культура, інформатика, англійська мова, природознавство. Дозволила ознайомитися з особливостями освітнього процесу в групі подовженого дня, в класах з інклюзивною освітою та дистанційного навчання.

Як зазначають студенти 21ПО групи, труднощів практично не виникало, оскільки весь матеріал було підібрано влучно, складність завдань подавалася поетапно.

Навчальна практика мала багато позитивних моментів і всі аспекти практики були цікавими. Під час спостереження за вчителем і учнями відкрилася завіса таємниці шкільного життя. Була можливість спостерігати за роботою лише найкращих вчителів, дивитися відомих викладачів на YouTube (відеоуроки) та вебінари від професіоналів своєї справи.

«Ми вважаємо правильним під час пандемії залишитись вдома і зайвий раз не ризикувати здоров’ям: ні своїм, ні оточуючих. Тому дистанційна навчальна практика в такому випадку – чудовий варіант! Пасивна практика в такій формі дала багато результатів», – діляться враженнями здобувачі вищої освіти.

Завершальним етапом практики стали відеозвіти та щоденники, які, майже, нічим не відрізняються від тих звітів, що готували студенти, які проходили практику безпосередньо в школі.

Дар’я Гоменюк, Яна Малиш, Анастасія Жижема,

студентки 21ПО групи ФППОМ


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print