Підготовка майбутніх вчителів до роботи в Новій українській школі: кейс Бердянського державного педагогічного університету

Сьогодні, 10 травня, в онлайн-залі Бердянського державного педагогічного університету відбувся методичний семінар «Підготовка майбутніх вчителів до роботи в Новій Українській Школі: кейс Бердянського державного педагогічного університету». У вступному слові модераторка семінару, перша проректорка університету, професорка Ольга Гуренко сфокусувала увагу присутніх на Концепції Нової української школи, яка пояснює ідеологію змін, зазначених у базовому законі «Про освіту» (2017).

На семінарі обговорювалися питання, пов’язані з особливостями підготовки майбутніх учителів-предметників, зокрема, для викладання навчальних предметів у межах освітніх галузей, що передбачають інтеграцію. Зав’язалась жвава дискусія, адже сьогодні в університеті здійснюється підготовка фахівців за 12 предметними спеціальностями спеціальності 014 Середня освіта і фактично в межах кожної з них здійснюється підготовка вчителів до реалізації кожної освітньої галузі відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти (2020).

Слушними були думки і пропозиції науково-педагогічних працівників, які викладають методику навчання предмета у межах кожної предметної спеціальності: професорів В.Ачкана, О.Школи, В.Нищети, С.Хатунцевої, В.Школи, доцентів Н.Самсутіної, В.Бурназової, О.Мартиненко, Ю.Тараненко, А.Хатько, Н.Пшеничної, С.Кари, Л.Даннік, В.Мирошниченка, Г.Табакової, О.Халабузар.

Учасники семінару були одностайними в тому, що методичний діалог в контексті розв’язання нагальних питань підготовки майбутніх вчителів до роботи в Новій українській школі необхідно продовжити в межах методичних комісій відповідної освітньої галузі.

За матеріалами методичної ради


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print