Погляд практиків на використання освітніх технологій для мовленнєвого розвитку дітей раннього віку

Останнім часом  все більше  закладів дошкільної освіти повертаються до офлайн навчання  у групах короткотривалого перебування дітей раннього віку. Так, питання впливу сучасних освітніх засобів на опанування мовленнєвою діяльністю дітьми третього року життя стало предметом обговорення на бінарній лекції,  яка відбулася 17 квітня 2024 року для здобувачів 2 курсу  освітньо-професійної програми 012 Дошкільна освіта.

До фахового діалогу доцентка кафедри дошкільної освіти Алла Омеляненко запросила виховательку-методистку КЗДО №347 м.Дніпра Наталю Нарівську, яка є випускницею БДПУ та має досвід роботи більше 15 років.

У межах опанування студентами змістового модуля «Особливості  роботи з розвитку мовлення  дітей третього року життя» з навчальної дисципліни «Дошкільна лінгводидактика» лекторка Алла Омеляненко  висвітлила сучасні підходи до розуміння генези мовленнєвої діяльності дітей третього року життя  під впливом освітніх засобів.

Запрошена стейкхолдерка Наталя Нарівська  цікаво, захоплююче та професійно  поділилася зі студентами власним календарним плануванням інтегрованих занять з пріоритетом мовленнєвої діяльності, енциклопедією  сучасних освітніх засобів розвитку мовленнєвої діяльності дітей третього року життя, комплексом діагностичних методик мовленнєвого розвитку дітей раннього віку.

Ефективною була робота в командах, де здобувачам було запропоновано визначити програмовий зміст заняття з розвитку мовлення, до якого входять освітні, розвивальні та виховні цілі та презентувати освітні засоби, серед яких: бізіборд, фланелеграф,  масажери  су-джок, сенсорні коробки, фетрові книжки, килимки-трансформери.

Завдяки такій інтегрованій формі роботи  майбутні виховательки  мали змогу обмінялися практичним досвідом та науковими здобутками,  вмотивувати початківців у професії до саморозвитку. Комплексна співпраця кафедри дошкільної освіти  зі стейкхолдерами  триває, допомагає нам  ставати кращими, підвищувати якість підготовки фахівців, які працюватимуть  з дітьми раннього віку.

Завідувачка кафедри дошкільної освіти Ірина Улюкаєва


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print