Поєднання навчання, викладання та наукових досліджень з інтернаціоналізацією діяльності на кафедрі біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

У роботі «Осінніх шкіл 2020» в рамках програми Європейського Союзу Еразмус+ Capacity-Building projects in the field of Higher Education проекту Innovative Rehabilitation Education – Introduction of new master degree programs in Ukraine (14–18 вересня 2020 р.) взяли участь і викладачі кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету, які готують здобувачів вищої освіти за освітньо-професійними програмами «Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація», «Здоров’я людини. Фізична реабілітація»,  Фізична терапія, ерготерапія у травматології та ортопедії». До цих лекцій також були долучені і студенти спеціальності «227 Фізична терапія, ерготерапія». Програма була наповнена як теоретичними аспектами організації, методологічного підходу, прийнятим європейським підходам у фізичній терапії, так і практичними майстер-класами.

Організовано та проведено «Осінні школи» у рамках Програми Європейського Союзу Еразмус+ «Innovative Rehabilitation Education – Introduction of new master degree programs in Ukraine 2018–2021» (Capacity-Building projects in the field of Higher Education) REHAB Тернопільським національним медичним університетом імені І. Горбачевського.

До програми увійшли дистанційні лекції та майстер-класи провідних європейських фахівців фізичної терапії з Латвійської академії спортивної освіти (Рига, Латвія), Європейської федерації адаптованої фізичної активності (EUFAPA), Університету прикладних наук (Порі, Фінляндія), Академії фізичного виховання імені Йозефа Пілсудського (Варшава, Польща), Литовського університету спорту (Каунас, Литва), Національного університету фізичного виховання і спорту (Київ, Україна), Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського (Львів, Україна).

Такі проєкти сприяють нарощуванню потенціалу в галузі вищої освіти, підтримують інноваційну реабілітаційну освіту в Україні, модернізацію, доступність і інтернаціоналізацію вищої освіти в країнах-партнерах. Ці проекти ґрунтуються на успіх програм Alfa, Edu-link і Tempus та інших. Такі проекти спрямовані на заохочення співпраці між ЄС та країнами-партнерами та підтримку правомочних країн-партнерів у вирішенні проблем в освіті. Це сприяє співробітництву в різних регіонах світу за допомогою спільних ініціатив.

Всі учасники, котрі взяли участь в Осінніх школах, отримали сертифікати міжнародного зразка (2 кредити ECTS).

За матеріалами кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print