Практика як шлях до професійного лідерства у спеціальній освіті

Здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 3 курсу спеціальності 016 «Спеціальна освіта» денної та заочної форм навчання факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти успішно пройшли всі етапи виробничої логопедичної практики.

На підготовчому етапі викладачі кафедри прикладної психології та логопедії як завжди відбулося знайомство з програмою практики, базами для її проходження. На конференції були присутні керівники освітніх закладів, де буде проходити практика. Зокрема директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Мар`їнської міської військово-цивільної адміністрації Покровського району Донецької області Людмила Лисенко детально розповіли здобувачам про особливості проходження педагогічної (виробничої) практики ІРЦ, налаштувала їх на плідну роботу.

На другому – основному етапі – здобувачі мали можливість втілити свої теоретичні знання в освітню практику: вони працювали з учнями з особливими освітніми потребами діагностували інтелектуальний та мовленнєвий розвиток, брали участь у обговоренні їх індивідуальних маршрутів, проводили корекційно-розвиткову роботу.

На заключному етапі під час звітної конференції практиканти ділилися враженнями і власними досягненнями, наводили приклади різних форм роботи, оцінювали їх ефективність. А головне демонстрували не лише свою готовність до професійної діяльності у сфері спеціальної освіти, а й своє прагнення до постійного самовдосконалення та розвитку, бажання досягати в професії нових вершин, стати справжніми лідерами у сфері спеціальної освіти.

За матеріалами кафедри

прикладної психології та логопедії


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print