Продуктивний навчальний рік для «Студентського десанту S016»

«Студентський десант S016» спеціальності 016 Спеціальна освіта започатковано на кафедрі прикладної психології та логопедії в 2021 році і з кожним роком потужність групи молодих, активних, креативних, талановитих лідерів стає все сильніше. Ми раді підбити підсумки нашого навчального року 2023-2024 та поділитися досягненнями «Студентського десанту S016»!

Цей рік був надзвичайно продуктивним для нашої команди, сповненим нових викликів, цікавих проектів та активної участі у житті студентської спільноти.

Здобувачами різних курсів та форм навчання спеціальності 016 «Спеціальної освіти» разом з викладачами кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри прикладної психології та логопедії Ганною Мицик та старшим викладачем Дариною Литвиченко був реалізований цикл заходів:

Від групи до каналу: оновлений S016 у Telegram

Трансформація телеграм-групи в канал «Студентського десанту S016». Новий формат спілкування, підтримки та обміну досвідом.

Івент для новачків: «Студентський компас: від А до Я в університеті». Здобувачі освіти – ветерани університету поділяться секретами успішного студентства: як не затонути в морі завдань, ефективно вчитися, і не втратити ентузіазм

«Психологічний GPS: навігація для здобувачів вищої освіти у світі психічного здоров’я» Навігація по психічному здоровʼю: пізнання своїх емоцій, пошук ресурсів для плекання у собі резильєнтості та способів досягнення своєї психічної рівноваги.

ППЛ. Розширюємо кордони та руйнуємо стереотипи в сучасній корекційній психології. Запрошеним спікером сталаДар’я Петрова – керівниця корекційного центру «Hogwards» у м. Павлоград, практикуючий психолог та ABA-терапевт, яка поділилась кейсами та цікавими історіями з практики.

Круглий стіл «Обговоримо труднощі: досвід учасників Навчально-логопедичної лабораторії» Аналіз та дискусія щодо помилок, допущених учасниками Навчально-логопедичної лабораторії під час проведення онлайн-занять. Розглянемо реальні випадки та розробимо стратегії для їх уникнення у майбутньому!

Мистецтво балансу: поглиблені інсайти з тайм-менеджменту

Освоїли секрети ефективного управління часом та отримали можливість знайти гармонію між навчанням та особистим життям, завдяки практичних інструменти для планування свого дня та визначення пріоритетів!

Наукові розвідки в Навчально-логопедичній лабораторії 2.0

Співпраця із викладачами кафедри прикладної психології та логопедії у написанні статей та тез доповідей.

Вечір кіно для здобувачів вищої освіти «Наукова кінострічка»

Шляхом голосування здобувачі вищої освіти різних курсів та форм навчання голосували у телеграм-каналі «Студентський десант S016» обирали фільм та переглядали його разом. Під час перегляду фільм застосовувалися методи кінокоучингу, щоб кожен учасник мав можливість більш детально зрозуміти життя дітей з особливими освітніми потребами та переживання батьків цих дітей.

“Майстер-клас «Від ідеї до втілення: як створювати навчальні матеріали, що розвивають та захоплюють?»

Олександра Делічобан, здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, учасниця Навчально-логопедичної лабораторії, поділилась ексклюзивними секретами створення неповторних і корисних мультимедійних презентацій у Power Point.

Інтерактивна зустріч «Від монстра до ментора: ChatGPT та академічна доброчесність» На зустрічі всі бажаючі мали змогу розібратися з етичними та практичними аспектами використання штучного інтелекту в академічних цілях, навчилися користуватися ChatGPT ефективно, але при цьому чесно.

ППЛ. «LOGO-Klets»- історія родинної справи»

У рамках рубрики ППЛ-поради практикуючих логопедів була організована зустріч з випускницею спеціальності «Спеціальна освіта» БДПУ Ганною Клец та магістранткою Катериною Клец.

Цей рік став черговим кроком до нашої мети – створення активного та згуртованого студентського ком’юніті. Дякуємо всім учасникам та партнерам за підтримку та спільну роботу. З нетерпінням чекаємо на новий навчальний рік, бо разом ми можемо більше!

З повагою,

Команда «Студентського десанту S016»


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь