Психологічні хвилинки в освітньому процесі майбутніх хореографів

Безпекова ситуація в країні не стабільна, тому практично кожен українець знаходиться постійно в тривожному стані. Війна є травматичною подією, яка накладає свій відбиток і на освітній процес також.

Дуже важливим завданням сьогодення для всіх викладачів є виявлення та стабілізація психологічного стану здобувачів вищої освіти, відволікання їх на конструктивну навчальну діяльність, допомога та взаємопідтримка.

Викладачі-хореографи кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін у цьому навчальному році включили в освітній процес проведення зі здобувачами вищої освіти «психологічних хвилинок», які допомагають налаштувати на навчальну хвилю студентів, знизити їх тривожний стан, зняти емоційну напругу й стрес. Лекційні та практичні заняття з дисциплін сучасної хореографії доцентка кафедри Юлія Тараненко починає з психологічної хвилинки шляхом застосування картинок-настроїв, метафоричних асоціативних карток, дихальних і тілесних вправ. Доцентка кафедри Олена Мартиненко ще включає в роботу тілесні практики, як приклад, малювання класичної музики олівцем і тілом. Старша викладачка Наталя Кривунь також починає пари з яскравих смайликів, малювання на Zoom-дошці та асоціативних вправ.

Психологічні хвилинки надають можливість поділитися переживаннями й почуттями здобувачам вищої освіти, а викладачам більше зрозуміти потреби студентів і вчасно психологічно їх підтримати.

Дякуємо ARSDOCENTI БДПУ за чудовий новий модуль у навчанні «Психологічне благополуччя університетської спільноти» та  МОН України за пораду й матеріали.

Величезна подяка Збройним силам України за охорону життя та можливість працювати зі здобувачами освіти, тримати освітній фронт України.

Доц. кафедри ТМНМД Юлія Тараненко


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print