Навчання – це не лише по черговість лекцій і семінарів, це жива взаємодія, діалог думок, обмін ідеями та досвідом. Особливо яскраво це відчувається у здобувачів вищої освіти заочної форми навчання, для яких кожна зустріч – мов подія, а кожне заняття – як стимул до самостійного пошуку знань.
Кожне заняття з ОК «Практикум з розвитку дрібної моторики у осіб з особливими освітніми потребами» — це не просто черговий етап у навчальному процесі, це можливість поринути у світ практичного застосування знань, де теорія органічно поєднується з реальними проблемами та викликами, які чекають на майбутніх фахівців. Викладачами створюється середовище, де кожен здобувач має змогу не лише отримати знання, але й безпосередньо застосувати їх у роботі, обмінюючись ідеями та досвідом з колегами.
Важливим аспектом роботи є те, як студенти включаються в підготовку до семінарських занять: демонструють неабияку відповідальність, діляться літературними джерелами, обговорюють складні питання в міні групах, проводять обміни конспектами. Приємно спостерігати, як формується справжня навчальна спільнота, де знання не просто передаються — вони реалізовуються в практичну діяльність. Часто під час занять здобувачі груп 205СО-з, 206СО-з ініціюють цікаві теми для дискусії, наводять приклади зі свого досвіду, і це максимально збагачує всіх учасників.
Найбільшою цінністю в навчанні є те, що всі учасники освітнього процесу — і здобувачі, і викладачі — вкладають душу. Лекції надихають, семінари активізують мислення, а самостійна підготовка вчить відповідальності. Це навчання не про “пройти програму”, а про зростання — особисте, професійне і людське.






старші викладачки кафедри прикладної психології та логопедії
Наталя Анастасова та Інна Самойленко