Виробнича практика в початковій школі – ключ до професійного становлення майбутніх учителів

6 травня 2024 року кандидатки педагогічних наук, доцентки кафедри початкової освіти Лада Чемоніна, Марина Нестеренко та Крістіна Петрик (в. о. декана факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв БДПУ – кандидатка педагогічних наук, доцентка Анжеліка Лесик) заслухали звіт про проходження виробничої практики в початковій школі здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 41ПО групи, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Початкова освіта».

Під час звітної конференції студенти наголосили на високому рівні фахових знань, набутих під час навчання на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету, що дозволи їм впевнено працювати на посаді вчителя початкових класів як у закладах загальної середньої освіти, так і приватних школах та ліцеях. Виробнича практика дала здобувачам можливість поглибити й удосконалити практичні навички викладання, здобуті під час попередніх практик, та сприяла формуванню і закріпленню інтересу до професії вчителя початкової школи. Майбутні фахівці у галузі початкової освіти навчилися вибудовувати свою професійну ідентичність, практичну теорію, вивчали зміст предметів, методи оцінювання, практикували комунікацію з колегами, учнями та батьками. Вони отримали цінний досвід роботи з молодшими школярами, що має важливе значення для подальшої роботи на посаді вчителя початкової школи. Виробнича практика – це не лише чудова нагода перевірити всі свої знання і спробувати себе у творчому польоті вчителювання, а й безцінний досвід роботи з дітьми до того, як почати професійну карʼєру та зануритись у буденні справи освітянської спільноти. Отже, під час підсумкової конференції майбутні вчителі проаналізували власну педагогічну діяльність, поділилися отриманим досвідом та лайфхаками, які застосовували під час проходження виробничої практики.

Упевнені, що самостійний студент, який просувається в педагогічній освіті на основі власного досвіду, переконань і уяви, із часом стане незалежним учителем та розвиватиме свою педагогічну ідентичність.

За матеріалами кафедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print