В Україні інтеграційні процеси є основними принципами реформування освіти поряд з принципами гуманізації та демократизації. У системі інноваційної освіти розробляється і впроваджується безліч навчальних технологій, що базуються на інтегративних підходах. Ці питання активно впроваджуються в зміст фахової підготовки майбутніх хореографів, а результати та проєктивпровадження висвітлюються під час наукових конференцій.
Протягом двох днів викладачі та здобувачі вищої освіти хореографічних спеціальностей висвітлювали свій досвід з упровадження інтеграції в зміст хореографічної освіти та мистецтва на наукових конференціях.
У Києві в Національному університеті фізичного виховання і спорту України 29-30 листопада 2023 року відбулась VII Міжнародна конференція «Сталий розвиток і спадщина у спорті: проблеми та перспективи». У пленарному засіданні «Актуальні проблеми підготовки хореографів в закладах вищої освіти» взяли участь доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Олена Мартиненко з доповіддю на тему «Освітні тренди та виклики фахової підготовки бакалавра хореографії» та доцентка Юлія Тараненко – «Інтеграція хореографії та художньої гімнастики як шлях до професійного зростання спортсменів». Проблематику використання засобів дитячого фітнесу в закладах освіти було розкрито під час панельної дискусії здобувачкою 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія), головою студентської ФППОМ Катериною Піліпішиною (науковий керівник – Юлія Тараненко).
Одночасно 29-30 листопада 2023 року на базі Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка відбулась І Всеукраїнська науково-практична конференція (відкрита для іноземних учасників) «Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії», під час якої студентську наукову спільноту Бердянського державного педагогічного університету представила здобувачка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти Анастасія Швидка (науковий керівник – Олена Мартиненко). У своїй доповіді «Інтегральний компонент танцювального мистецтва та кіномистецтва для створення актуального мистецького продукту» студентка розкрила результати роботи над випускною кваліфікаційною роботою, яку невдовзі буде захищати в рамках підсумкової атестації здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія).
Тож, крокуємо в ногу з часом, досліджуючи актуальні питання інтеграційних процесів у хореографічному мистецтві, які є освітніми викликами в підготовці кваліфікованого фахівця.









За матеріалами кафедри ТМНМД