27 травня 2022 року відбулася конференція по захисту курсових робіт здобувачів другого та третього курсів І рівня вищої освіти спеціальності 024 Хореографія, які навчаються за програмою академічної мобільності у Львівському національному університеті імені Івана Франка. На початку конференції викладачами обох закладів вищої освіти було оговорено процедуру захисту курсових робіт та критерії їх оцінювання.
Студентоцентрований підхід до навчання дав можливість вибору дати захисту (24.05–31.05.2022 року о 16.00 за Київським часом), що було відображено в графіку проведення конференцій, завчасно наданому студентам і викладачам.
Здобувачі 2 курсу захищали курсові роботи мистецтвознавчого характеру в рамках вивчення дисципліни «Мистецтво балетмейстера». Студенти 3 курсу захищали курсові роботи педагогічного напряму з ОК «Теорія та методика роботи з хореографічним колективом». На захисті були присутні керівники курсових робіт, консультати з обох закладів вищої освіти та студенти.
Процедура захисту передбачала доповідь студента (10–15 хвилин), відповіді на питання від комісії та інших присутніх (викладачів та студентів), виступ керівника курсової роботи, заключне слово студента для остаточних висновків за результатами дискусії, уточнення чи підтвердження своєї позиції тощо.
Результати захисту курсової роботи обговорювалися на закритому засіданні комісії (студенти чекали в залі очікування), рішення ухвалювалося відкритим голосуванням більшістю голосів усіх членів комісії. Критерії оцінки були визначені кафедрою режесури та хореографії Львівського національного університету імені Івана Франка і включали: поточну успішність, тобто як працював студент з науковим керівником, підсумкову оцінку (готовий текст курсової роботи), захист роботи, апробацію результатів дослідження (виступи на наукових конференціях та наявність наукових піблікацій).
Комісія відзначила достатній рівень готовності майбутніх фахівців до проведення самостійного наукового дослідження. Особливо було відзначено роботу Ксенії МАРФІЯН на тему «Підготовка майбутніх хореографів до роботи з дітьми: методичний аспект навчання обертів» (керівник – доцент Олександр Плахотнюк, консультант – доцент Олена Мартиненко), яка не лише блискуче захистила роботу з використанням презентації, а й протягом року зробила три публікації та чотири виступи на наукових конференціях, у тому числі й за темою курсової роботи.
Досвід академічної мобільності допоміг об’єктивно оцінити рівень професійної підготовки майбутніх бакалаврів хореографії в Бердянському державногому педагогічному університеті. Викладачі кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін пишаються тим, що в складних умовах, в умовах воєнного часу наші студенти демонструють високі результати навчання і розуміють, що їх професійна підготовка є важливим педагогічним фронтом перемогти Україні!
За матеріалами кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін