Тренінг і практикум у хореографічній освіті нові формати наукової взаємодії

У межах Фестивалю науки в Бердянському державному педагогічному університеті, який традиційно об’єднує найкращі ініціативи в освітній та науковій сферах, кафедра хореографії та фітнесу факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини організувала та провела два надзвичайно змістовні онлайн-заходи. Перший — педагогічний тренінг з обміну досвідом результатів підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, здобутих шляхом інформальної освіти (самоосвіти), де викладачі-хореографи обговорили сучасні підходи до викладання, поділилися інноваційними методиками та відкрили нові вектори в хореографічній освіті.  Другий — командно-творчий практикум «Зародження танцю: дискутивна траєкторія»  для здобувачів вищої освіти хореографічних спеціальностей, який став яскравим прикладом синергії викладацької майстерності та студентської креативності. Обидва заходи відбулися у форматі Zoom-конференцій, що не завадило активній взаємодії, натхненній атмосфері та глибокій рефлексії.

Модератором педагогічного тренінгу виступила кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кафедри хореографії та фітнесу Юлія Тараненко, яка відкрила зустріч та провела декілька вправ, поділившись власним досвідом професійного розвитку. На тренінгу ще виступили старші викладачки кафедри Наталя Кривунь і Дар’я Жужура. Нові підходи, методи, вправи засвоїли присутні викладачі-хореографи на тренінгу і вже планують інтегрувати їх у власну педагогічну практику для підвищення ефективності освітнього процесу. Учасники тренінгу підкреслили важливість постійного професійного саморозвитку та відзначили, що саме інформальна освіта, зокрема самоосвіта, дозволяє швидко реагувати на виклики сучасності та запроваджувати новітні освітні тенденції.

Командно-творчий практикум «Зародження танцю: дискутивна траєкторія» провела доцентка кафедри хореографії та фітнесу Олена Мартиненко, яка на початку наголосила на важливості правильного підбору назви, теми та ідеї балетмейстерської роботи, драматургії та особливості кожної частини, запропонувала 3 кроки для цієї роботи.  Розподілившись на команди (в сесійних залах), створювалися тема, ідея, композиційна побудова, сценографія хореографічних вистав в проблематиці слова «Віра». У фінальній частині практикуму кожна команда презентувала власну концепцію хореографічної вистави, демонструючи не лише креативність і глибину осмислення теми, а й уміння формувати повноцінний балетмейстерський задум від ідеї до сценічного втілення.

Таким чином, обидва заходи в онлайн-форматі органічно доповнили один одного, продемонструвавши ефективність поєднання теорії, методики та творчої практики. Співпраця між викладачами та студентами у межах хореографічної спільноти Бердянського державного педагогічного університету стала не просто подією, а кроком уперед у розвитку сучасної мистецької освіти.

За матеріалами кафедри хореографії та фітнес


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print