Бінарна лекція для здобувачів вищої освіти спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво)

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Методика проведення уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичного мистецтва у ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту» є інтегрований підхід з методик викладання інтегрованого курсу «Мистецтво», блоку «Музичного мистецтва» в інтегрованому курсі «Мистецтво» в ЗЗСО із застосуванням англомовного контенту, що є запорукою стратегічної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, конкурентоздатних у європейському освітньому просторі.

В основі сучасної професійної підготовки майбутніх учителів в Україні лежить європейська модель, що сприяє вдосконаленню форм і методів педагогічного процесу, допомагає розвивати особистість у професійному і культурному напрямах. Сучасна лекція – це не тільки передавання викладачем наукової істини, а залучення студентів до процесу спільної наукової роботи. Тому характерною особливістю такої лекції має бути не механічне поєднання діяльності викладача і студента, а перш за все взаємодія в спільному навчальному пошуку.

Так, 14 лютого одним із видів лекційної презентації навчального матеріалу стала бінарна лекція, підготовлена та проведена доценткою кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Вірою Бурназовою та доценткою кафедри іноземних мов та методики викладання ФФСК БДПУ  Оксаною Халабузар  для здобувачів 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)

https://drive.google.com/file/d/1NyoDbbjWWys5sTaWLG9ebA2pSMrykTtL/view?usp=sharing

Бінарна лекція полягає в діалозі двох викладачів, які читають лекцію за однією і тією ж темою, але є представниками різних кафедр. Така лекція доцільна для здійснення міжпредметних зв’язків, коли одна проблема стає інтегральною для викладачів різних кафедр, наприклад, кафедри іноземних мов та методики викладання і кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін. Саме активне залучення студентів у мисленнєвий процес викликає в них посилений інтерес завдяки діалогу двох фахівців, розвиває критичне мислення, креативність,  самостійність у висловленні думок.

Лекційний курс, побудований на діалогах фахівців із проблем музичного мистецтва та англійської мови, включав теоретичну частину, яка розкривала теоретико-методичні аспекти проведення сучасних уроків з музичного мистецтва із застосуванням англомовного контенту та приклади з реальної практичної діяльності – розроблені інтерактивні україномовні и англомовні завдання, присвячені Дню Святого Валентина, що підкреслювали необхідність міждисциплінарного взаємозв’язку при вивченні цього курсу, допомагали сформувати загальнокультурні та фахові компетентності здобувачів вищої освіти.

Діалог викладачів не лише продемонстрував культуру спілкування один з одним, а й залучив до спілкування студентів у напрямі знаходження шляхів спільного розв’язання проблемних ситуацій, висловлювання своєї позиції, формування ставлення до матеріалу, який обговорювався та емоційного відгуку на нього. Такі інноваційні практики викладання спрямовані на підвищення рівня знань студентів, ефективно поєднуються з традиційними методами і можуть застосовуватися на різних етапах навчання.

За матеріалами кафедри ТМНМД


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print