Мовлення для суспільства: місія здійсненна? — розмова із Миколою Чернотицьким від КЖЕ

Комісія журналіської етики 17 жовтня провела чергову практичну лекцію із українськими провідними медіа-фахівцями. Захід був присвячений мовленню сьогодення в умовах загроз повномасштабної війни. Оголошена тема: “Мовлення для суспільства: місія здійсненна?”

У якості експерта Комісія запросила Миколу Чернотицького, українського медіаменеджера, голову правління Суспільного. Подія організовувалася для регіональних журналістів, студентів факультетів журналістики та усіх зацікавлених у сучасному досвіді українського медіасередовища.

Лекція проводилася онлайн на платформі Zoom за попередньою реєстрацією та мала прямий ефір на Facebook-сторінці Комісії журналістської етики у вільному доступі.

Структурно зустріч поділялася на дві частини: пів години організатори виділили на саму промову пана Чернотицького, а потім усі учасники мали можливість особисто поставити запитання експертові. Загалом учасників цікавила організація функціонування медіа, як-от розвиток новоствореного каналу Спорт, способи вимірювання ефективності мовлення та довіри аудиторії, досвід роботи у мережі Telegram та подробиці подальшого розвитку компанії.

У промові Микола Чернотицький описав специфіку роботи Суспільного під час вторгнення з 2022 року, а саме проблему організації роботи після переїзду офісу, технічні труднощі, пов’язані із захопленням ворогом регіональних філій, FM– та TB-передавачів, глушіння ворогом сигналу, напади на телевежі по всій країні тощо. Також було представлено протистояння мовника викликам війни: створення резервних центрів мовлення, консервація телевежі “Олівець”, створення нових регіональних центрів мовлення Суспільного та, зокрема, переїзд офісу.

Не зважаючи на перешкоди, телерадіокомпанія Суспільне залишається серед лідерів із дотримання стандартів професії (за дослідженнями ІМІ та моніторингами “Детектора медіа”), має найбільшу мережу кореспондентів на всіх платформах, виготовляє два інформаційних марафони як у складі Єдиного марафону, так і 12 годин прямого ефіру у проєкті “Суспільне. Спротив”. Також компанія займається документуванням злочинів рф, працює над документальними проєктами “Мій Крим”, “Крим. Звільнення”.

Суспільне мовлення просуває культурну дипломатію, представляючи свої продукти на ресурсах Канн, Будапешту та Лос-Анджелесу.   

Бесіда отримала безліч позитивних відгуків як у чаті Zoom-спільноти, так і у Facebook-коментарях.

Дар’я Кізілова, фото з сайту КЖЕ


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print